Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

All Musikk er borte!

Anbefalte innlegg

Hei! For et par måneder siden fikk jeg låne en harddisk av en klassekamerat med rundt 16000 sanger og en god del filmer og i den anledning skaffet jeg meg en extern harddisk, da det var alt for lite plass på min datamaskin. Den har funket helt fint, helt til i dag morges (Skrivende stund) da plutselig musikkmappa var tom! Alle de andre mappene har alt innhold igjen men mappa med musikken er tom. Seinest brukte jeg mappa klokka halv to i natt, og i dag morges var den tom. Ikke lenge etter jeg hadde vært inpå mappa sistegang i natt skrudde jeg pcn av. Så i morges var den tom. Men sangene kan fortsatt spilles av på itunes når harddisken står i, men ikke uten harddisken i, og når jeg velger vis info på en av sangene i itunes står kilden X\musikk\sangtittel, som er der musikken skal ligge, og derfro ser jeg ingen annen utvei enn at sangene teoretisk sett er der fortsatt. Men velger jeg properties på musikkmappa står det 0 bytes og 0 files. Jeg kjørte også et virussøk og oppdatering av norton 360 i går på dagen, altså mens alt fortsatt var i sin skjønneste orden. Jeg prøvde også å bruke et gratis recovery program kalt EASEUS uten hell. Har noen peiling hva som har skjedd og hvordan jeg kan får de tilbake så vær så snill og svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...