muummi Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Heisann, er det noen som har erfaring med å drikke alkohol mens man er syk? Med syk så mener jeg forkjølelese og lett feber. Merker man så mye til at man er syk når man får litt innenbords? Veit dette er utrolig teit, men jeg er russ og dette er siste dagen i dag:P Takker for svar! Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Heisann, er det noen som har erfaring med å drikke alkohol mens man er syk? Med syk så mener jeg forkjølelese og lett feber. Merker man så mye til at man er syk når man får litt innenbords? Veit dette er utrolig teit, men jeg er russ og dette er siste dagen i dag:P Takker for svar! De gangene jeg har gjort det har jeg blitt utrolig svimmel : D Følte meg egentlig sykere når jeg hadde fått det i meg, det var ikke så sterke greier heller , haha x] Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hva med etter operasjon da? Jeg opererte litt igår, ikke så mye, en 9-10 sting eller noe sånt, kan jeg da drikke idag? Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hva med etter operasjon da? Jeg opererte litt igår, ikke så mye, en 9-10 sting eller noe sånt, kan jeg da drikke idag? Tror du skal være forsiktig med det, men tror ikke en øl vil skade. Du går ikke på smertestillende eller noen form for medisin? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Nei bare paracet, ikke noe sterkere enn det. tar 3stk (altså 3x500mg) 4ganger for dagen.. Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Okey, ser ingen grunn til at du ikke kan drikke, da! Husk at jeg ikke er noen fagperson, vær forsiktig. Lenke til kommentar
muummi Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Man trenger kanskje en del mindre alkohol for å bli full når man er sjuk? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Nei bare paracet, ikke noe sterkere enn det. tar 3stk (altså 3x500mg) 4ganger for dagen.. Paracetamol skal IKKE blandes med alkohol!! ibuprofen går bedre, men generelt er det en god grunnregel å ikke blande piller og alkohol Lenke til kommentar
genstian Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ja, råder deg til ikke å ta medisiner før du skal drikke. Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Alkohol, medisiner og operasjonsår hører ikke sammen! Når det kommer til forkjølelse og slikt så synes jeg det fungerer helt greit å ta en shot vodka eller whiskey. Det hjelper sikkert ikke mot forkjølelsen men det har litt bedøvende og varmende effekt på meg, så jeg tar det gjerne før jeg kryper tilbake under dyna. Lenke til kommentar
muummi Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Alkohol, medisiner og operasjonsår hører ikke sammen! Når det kommer til forkjølelse og slikt så synes jeg det fungerer helt greit å ta en shot vodka eller whiskey. Det hjelper sikkert ikke mot forkjølelsen men det har litt bedøvende og varmende effekt på meg, så jeg tar det gjerne før jeg kryper tilbake under dyna. Jess enig med deg der at en shot eller to kan virke bedøvende, men nå hadde jeg litt mer i tankene enn en shot:P hehe Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Fyll, kulde og fest pleier å fungere dårlig og du kan bli desto verre og det tar mest sannsynlig lenger tid å komme over sykdommen. Grunnen til dette er selvfølgelig at kroppen trenger å restituere seg. Det går selvsagt bra å drikke, men ikke forvent deg en hallelujamorgen dagen etter : D Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Funker dårlig. Hadde lett influensa igår, men ga faen. Endte med spying fra fem til halv elve. Tidlig slutt på russefeiringen for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå