michael691 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Kjøpte en VGA to Composite (rød,grønn,blå) og tilkoblet den til TV'en men jeg får ingenting opp. Hvorfor ikke? PC specs står i profil og her er TV spec http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=36994...mpaign=wof02pic Takk. Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Du får ikke bilde pga. forskjellige sendingsstandarder. VGA bruker RGB, mens komponent bruker YPbPr. I skjermkortets kontrolpanel (Catalyst) er det ofte en mulighet for å endre signalet fra PCen til YPbPr (også kalt YCbCr). Får du gjort dette skal du få bilde. Eventuelt kan du sjekke om du får stilt TV over på RGB, selv om dette er mindre sannsynlig. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Prøvde å sette Force Component Video Detection i CCC men det kom fortsatt ikke noe :/ Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) AMD/ATI PCen min kjører ikke for tiden, så får ikke sjekket innstillingene. I Nvidia Control Panel finner jeg hvertfall innstillingen i modusen "advanced user" under "Video & Television" --> "Select digital color format" Endret 16. mai 2009 av chrlod Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Kjøpte en VGA to Composite (rød,grønn,blå) og tilkoblet den til TV'en men jeg får ingenting opp. Dette er jo å be om problemer... Hvorfor ikke bare bruke VGA-kabel, TV-en har jo VGA-inngang. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Har bestilt en vanlig VGA kabel nå. Ville bare prøve å få til denne så jeg slapp å bestille en ny en Får ingen signaler på TV'en. Hva slags oppløsning skal det være på? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Har du lest svarene du har fått her i det hele tatt, og gjort det som sies? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Ja, TVen finner ikke PCen. Har prøvd masse forskjellig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå