heggstad Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Helloen. Var ute i myra i går, og kom over disse små "krabatene". Noen som har meninger om hva som er bra, dårlig osv.? Liker dere farge bedre enn sh? canon 50mm f/1.4 @50mm f/1.8 1/3200sek iso 100 canon 400d Bruk helst ikke ordene fint, bra, kjedelig, dårlig osv., men i steden gi kritikk til hva som kan bli gjort bedre; kritikk som en lærer av. Lenke til kommentar
boos Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hovedmotivet er ikke skarpt. Det bør det være på slike bilder. Hovedmotivet er heller ikke det mest spennende. boos Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg vet godt at motivet ikke er sylskarpt. Men synes selv at denne litt uskarpe myrullen, sammen med denne urolige og spesielle, bakgrunnen skaper dramatikk i bildet. Men takker i alle fall for kritikken! Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 enig med boos, burde ha troffet bedre med fokus der, evt blendet ned et hakk Lenke til kommentar
Taters Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Svart hvitt versjonen blir helt flat synes jeg.. Fargene gir bildet mer dybde, så jeg ville si at den er best. Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Fargeversjonen tok seg best ut. Ellers enig ang. skarphet. Synes også kanskje bokehen var litt plagsom, men den blir vel ofte slik når man tar bilder av strå o.l.? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Fargeversjonen tok seg best ut. Ellers enig ang. skarphet. Synes også kanskje bokehen var litt plagsom, men den blir vel ofte slik når man tar bilder av strå o.l.? Enig i at farger er den beste og at det burde vært mer skarphet i myrulla. Måten den uskarpe bakgrunnen blir presentert på er nok en kombinasjon av brennvidde, strå og den optiske ytelsen til objektivet. Dette blir litt masete; men jeg har sett det mye verre. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå