Gå til innhold

Finskjorte-butikker i Oslo sentrum?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bertoni, Dressmann, H&M, Zara har vel hvertfall skjorter til under 600,-. Hvorfor skulle Bertoni ikke være "pop" her inne på M&V? Har inntrykk av at det er flere som tror vi bare liker Gucci og Dior Homme.

 

Siden Bertoni aldri blir nevnt så konkluderer jeg med at det er "feil" butikk. RL mente du vel, kanskje :roll:

Lenke til kommentar

Bertoni har absolutt veldig mye bra for tiden. God kvalitet og pent. Ekslusiv service sier jeg heller ikke nei takk til. Noe av den beste servicen jeg har fått. Det var snakk om et sommerskjerf bare!

Selv så tørr jeg å påstå at over halvparten av folket her ikke har et eneste plagg fra Gucci eller DH.

Lenke til kommentar
Bertoni har absolutt veldig mye bra for tiden. God kvalitet og pent. Ekslusiv service sier jeg heller ikke nei takk til. Noe av den beste servicen jeg har fått. Det var snakk om et sommerskjerf bare!

Selv så tørr jeg å påstå at over halvparten av folket her ikke har et eneste plagg fra Gucci eller DH.

 

Men tre av fire av de som poster i bildetråden har noe fra RL :p

Lenke til kommentar
Om noen skal kjøre preppy look, så er RL det første som skal i skapet. Men RL er ikke perfekt. Mange jeans jeg ikke liker, som passformen ikke er helt meg heller.

 

Nå er vell ikke jeans det RL er mest "kjent" for heller da? Piquene, shorts, skjorter osv derimot ;) Men er enig, de få buksene jeg har prøvd fra RL satt ikke så bra på meg. Kanskje bare feil modeller.

 

Ellers så syntes jeg det blir feil å si at RL ikke er så " altfor dyrt " - svært mange varer har noen syke priser. RL er deffinitivt et ekslusivt merke, kanskje bare ikke på lik linje med Dior Homme osv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...