grendel Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Signups har starta, hvor mange PA peepz er det her? Grendel (Må ikke forveksles med ekle Legion grendel som har rappa mitt nick) Lenke til kommentar
Pretender Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Jeg har registrert meg, men jeg venter fortsatt på den mailen med passord. Det kan jeg huske fra før at har tatt lang tid, men det får jo være grenser... Jeg har forresten ikke spilt PA på lenge fordet jeg rett og slett var lei av det, men siden de åpnet for begrenset ant kontoer så prøver jeg. Mentalix Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Kommer ikke til å spille R6. Har spillt 3 runder nå og var meget skuffet over at siste runde var så kort, med tanke på at man faktisk betaler for det nå. Da burde runden vart 6 mnd minimum. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Jeg er retired.. har spillt 5 runder.. er det jester fra c267 ? [Fury]Hartge Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 FURY ?!?! nei, o' nei.. har slike, off.. Feel the fury, indeed. Neidåååh ! Har spilt PA i 4 runder, men nå er det nok for denne gang. (Selv om de nye 'tingene' virker drit kule..) Lenke til kommentar
Zabulus Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Har spilt siden runde 2, begynte å bli lei, men de nye skipa og rasene frister litt. Forøvrig så er Grendel en av de kule folka i Legion, men BiggDogg er en stor ****. Har fått mange tilbud, spørs hvem jeg joiner hvis jeg begynner å spille,har jo blitt så mange powerblocker nå.Har vært med Ely et par runder og Legion i 2 runder, men vi får se. Lenke til kommentar
grendel Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 neh Legion stinker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå