Gå til innhold

dyreplagri film :( :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne type dyremishandling er skrekkelig. Den foregår i stor skala, da hovedsaklig i Kina og Asia. Dyr blir flådd levende og pint til døde daglig. Dette er ikke propaganda, men en reel situasjon. Heldigvis har vi en rekke dyrevern organisajsoner som jobber hver eneste dag for at dette ikke skal forekomme. Selv kan man bidra ved å ikke kjøpe pels (eller skinn) som kommer fra denne delen av verden og helst ikke kjøpe denne type produkter i det hele tatt. Er man usikker på om plagget har ekte eller imitert pels og/eller skinn, så spør der du kjøper produktet, de ansatte er pliktig til å opplyse dette, samt hvor plagget er produsert, om dette ikke står på merkelappen.

I Norge jobbes det nå aktivt for å få lagt ned pelsfarmer og fjernet denne industrien fra landet vårt.

Enn så skrekkelig dette måtte være, stenger jeg tråden og fjerner lenker. Dette fordi jeg ikke ønsker at et forum uten aldersgrense skal få se disse videoer. Enn så mye jeg selv har sett, har jeg forsatt problemer med å få sove etter en slik video.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...