Glassflasken Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Hei. her om dagen såg jeg noen helvetes dyreplagere di slakte dyra levende .. : ( jeg har ikke sett værre enda jeg har sett, har noen sett denne dyre filmen? Endret 16. mai 2009 av roberteh Fjernet informasjon. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 ikke sikker di tok vaskebjørner (tror jeg) også skjærte di av litt pels ved hode mens di hang opp ned og reiv pelsen nedover også kastet dem de i bakken Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det finnes land hvor de gjør dette ja. Vil anbefale deg å skru av med en gang, nestegang du kommer over en sånn film. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Er nok dessverre ingeting, Tommy. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 hvor må jeg gå får å se de? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Å slakte dyr levande er vel normal, men å flå dei levande er noko anna. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ja, jeg har sett den filmen. Ganske så sykt, ikke noe jeg vil se igjen.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Denne type dyremishandling er skrekkelig. Den foregår i stor skala, da hovedsaklig i Kina og Asia. Dyr blir flådd levende og pint til døde daglig. Dette er ikke propaganda, men en reel situasjon. Heldigvis har vi en rekke dyrevern organisajsoner som jobber hver eneste dag for at dette ikke skal forekomme. Selv kan man bidra ved å ikke kjøpe pels (eller skinn) som kommer fra denne delen av verden og helst ikke kjøpe denne type produkter i det hele tatt. Er man usikker på om plagget har ekte eller imitert pels og/eller skinn, så spør der du kjøper produktet, de ansatte er pliktig til å opplyse dette, samt hvor plagget er produsert, om dette ikke står på merkelappen. I Norge jobbes det nå aktivt for å få lagt ned pelsfarmer og fjernet denne industrien fra landet vårt. Enn så skrekkelig dette måtte være, stenger jeg tråden og fjerner lenker. Dette fordi jeg ikke ønsker at et forum uten aldersgrense skal få se disse videoer. Enn så mye jeg selv har sett, har jeg forsatt problemer med å få sove etter en slik video. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg