Gå til innhold

hvor kan jeg kjøpe froggyskin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Jeg vet i hvert fall noen i klassen som har denne etterligningen. Hun ene (Ja. Mange jenter jeg kjenner har disse billige etterligningene) sa at de var å få kjøpt på Bikbok, H&M, og Cubus. Så du får vel ta en titt i butikkene?

 

Og det heter faktisk Frogskins.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Hallo , jeg føler dere mobber meg fordi jeg har skrivevansker og jeg bare 13 år : ( sorry hvis det plager dere så intenst inn i helvete. men av og til skriv eg nynorsk, av og til skriver jeg bokmål.

 

 

Litt OT, men.

 

Viss du tenker på det at du trodde det het Froggyskin, så går jo det helt bra.

 

Jeg ser at du har tatt den utfordringen at du prøver deg på nynorsk her. Men viss du blander veldig, kan det bli litt uforståelig. Kanskje holde deg til bokmål som du er flinkest til? :)

 

Og det å skrive er jo noe man bare må øve på. Du er jo bare 13 år, og går vel i 8. klasse (?).

 

Dette blir litt OT. Men jeg synes ikke at trådstarter skal føle seg mobbet fordi han kanskje har skrivd noen ord feil. Noe vi alle gjør!

 

Ang. disse solbrillene:

Har du fått bestilt solbrillene enda Tommy12?

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Hallo , jeg føler dere mobber meg fordi jeg har skrivevansker og jeg bare 13 år : ( sorry hvis det plager dere så intenst inn i helvete. men av og til skriv eg nynorsk, av og til skriver jeg bokmål.

 

 

Litt OT, men.

 

Viss du tenker på det at du trodde det het Froggyskin, så går jo det helt bra.

 

Jeg ser at du har tatt den utfordringen at du prøver deg på nynorsk her. Men viss du blander veldig, kan det bli litt uforståelig. Kanskje holde deg til bokmål som du er flinkest til? :)

 

Og det å skrive er jo noe man bare må øve på. Du er jo bare 13 år, og går vel i 8. klasse (?).

 

Dette blir litt OT. Men jeg synes ikke at trådstarter skal føle seg mobbet fordi han kanskje har skrivd noen ord feil. Noe vi alle gjør!

 

Ang. disse solbrillene:

Har du fått bestilt solbrillene enda Tommy12?

 

7 klasse.. ok bokmål : )

 

nei ikke enda : ) vurderer coolshop sine

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...