Gå til innhold

Trenger Indesign hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et lite problem i indesign.

Når jeg skal flytte tekst til linja under hopper teksten helt til neste kolonne og jeg kan ikke skjønne hva som er grunnen til det. Jeg har jobbet med programmet noen år og aldri hatt det problemet før. I tillegg skjer det kun på èn av maskinene jeg jobber med. Det må jo være en instilling en eller annen plass som sier at teksten skal flyttes til neste kolonne?

Er det noen som har vært borti dette før og kan hjelpe meg før jeg blir gal? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Når jeg skal flytte tekst til linja under hopper teksten helt til neste kolonne og jeg kan ikke skjønne hva som er grunnen til det. Jeg har jobbet med programmet noen år og aldri hatt det problemet før. I tillegg skjer det kun på èn av maskinene jeg jobber med. Det må jo være en instilling en eller annen plass som sier at teksten skal flyttes til neste kolonne?

Jeg fant ut.. Det var faktisk num locken som måtte slåes av.. Merkelige greier altså. :hmm:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hei!

Jeg fant ut.. Det var faktisk num locken som måtte slåes av.. Merkelige greier altså. :hmm:

rart, kan det ha noe med at du brukte enter på num-pad siden, om det var den du brukte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...