Gå til innhold

Når skal avansert søk bli fikset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

ARGH! Nå blir jeg mektig irritert igjen. Prøver å finne en tråd der jeg vet to av ordene i emnetittelen, men dukker noe opp? Neida. Dette skulle vært fikset for lenge siden. Jeg er lei av å måtte ty til google hver gang jeg skal finne noe.

Lenke til kommentar

Når det har gått så lang tid siden problemet har oppstått og ifra en i det hele tatt får noe svar ifra drift så er det ganske ille ja. Vet ikke om cun fikk noe svar på mailen som han sendte men allikevell, når en har en drifts-kategori så forventer man iallefall at folkene som har ansvaret for den kategorien er innom å sjekker og gir tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar

Burde strengt tatt være prioritert å få søkefunksjonen oppe å gå, også for drift..

Det må jo bli postet ekstremt mange ekstra poster, som kunne ha blitt løst ved å søke..

Akkurat nå prøver jeg å søke på "Sony" under kompakt digital kamera... jeg får opp ca 3 poster fra 2009, 1 fra 2008, og noen flere fra 2006 .. hmm.. Trodde liksom Sony kanskje var mer populært enn som så.. :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Er det noen progresjon på å få i gang det avanserte søket? Søker her på søkeord kun i tittel (søkeordet er nettverkskort), velger så kategori Server (Bedrift) el. bare Servere men får treff fra alle forum. Ja, har også forsøkt å fjerne avkrysningen for søk i underkategorier.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...