Cuneax Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Bare minner om at avansertsøk nå er ordnet og det er igjen mulig å søke via søkefunksjonen på forumet. På hvilken måte er det fikset? Jeg søker på fest i tittel i Musikk, og får opp treff fra mange andre fora. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) I alle dager, dette fungerte helt topp forrige gang jeg prøvde. edit. Har nå sjekket litt mer og den fungerer faktisk ikke lenger. Den fungerte strålende før helgen og i helgen. Endret 7. september 2009 av Robert Korreksjon. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hva skjer med den fantastiske dårlige søkemotoren vår? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ingenting tipper jeg. Den forblir dårlig. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ingenting å fikse på hvis de har planer om IPB3. Da kan de heller bruke ressursene der.. Men prisguiden har nok første pri. fremover. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 ARGH! Nå blir jeg mektig irritert igjen. Prøver å finne en tråd der jeg vet to av ordene i emnetittelen, men dukker noe opp? Neida. Dette skulle vært fikset for lenge siden. Jeg er lei av å måtte ty til google hver gang jeg skal finne noe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Og atter en gang så seiler forumet sin egen sjø og drift sitter å plundrer med alt annet. Akkurat nå er det vel Prisguiden.v2 som er prioriteten mens brukervennligheten bare stuper og stuper.. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Er det så ille da.. Bedre at de bruker ressurser på v. 3 enn å fikse opp denne versjonen.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Når det har gått så lang tid siden problemet har oppstått og ifra en i det hele tatt får noe svar ifra drift så er det ganske ille ja. Vet ikke om cun fikk noe svar på mailen som han sendte men allikevell, når en har en drifts-kategori så forventer man iallefall at folkene som har ansvaret for den kategorien er innom å sjekker og gir tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg kan ikke huske å ha fått noe svar, men skal ikke uttale meg for sikkert. Har uansett ikke fått noe inntrykk om det skal skje noe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har man ikke tid til å prioritere det så kan en iallefall si ifra om at en ikke har tid til det...litt info er cluet Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Burde strengt tatt være prioritert å få søkefunksjonen oppe å gå, også for drift.. Det må jo bli postet ekstremt mange ekstra poster, som kunne ha blitt løst ved å søke.. Akkurat nå prøver jeg å søke på "Sony" under kompakt digital kamera... jeg får opp ca 3 poster fra 2009, 1 fra 2008, og noen flere fra 2006 .. hmm.. Trodde liksom Sony kanskje var mer populært enn som så.. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvis jeg trykker på "Finn brukerens innlegg" får jeg feilmelding om "søksbegrensning, prøv igjen om 10 sek". why? (ja, har prøvd etter 10, 20 og 30 sek, og etter 2-3 dager) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fordi søkefunksjonen IKKE fungerer som nevnt i tråden.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvis jeg trykker på "Finn brukerens innlegg" får jeg feilmelding om "søksbegrensning, prøv igjen om 10 sek". why? (ja, har prøvd etter 10, 20 og 30 sek, og etter 2-3 dager) Vent i 10 sekunder og prøv md CTRL+F5..har hjulpet meg noen ganger. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Er det noen progresjon på å få i gang det avanserte søket? Søker her på søkeord kun i tittel (søkeordet er nettverkskort), velger så kategori Server (Bedrift) el. bare Servere men får treff fra alle forum. Ja, har også forsøkt å fjerne avkrysningen for søk i underkategorier. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 No er det satt i gang oppgradering til IPB3, og det har nok fyrsteprioritet, men den oppgraderinga vil nok gjere at søkefunksjonen vil fungere igjen. Du kan og teste søket på betaversjonen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 beta fungerte jo ikke i det hele tatt og ikke fikk en logget seg på den heller.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Å? Eg var logga inn fyrste gong eg gjekk inn på den sida, og søket fungerer tilsynelatande bra, det vetle eg har testa. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Er det lenge til vi kan se det v3 online ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg