Gå til innhold

PC skjerm tilkoblet bærbar. Hvordan gjøres? Hvordan skjerm?

Anbefalte innlegg

Har en bærbar PC med 17" skjerm. Men blir jo litt smått i Lightroom med så mange menyer man trenger hele tiden.

Jeg har uttak til skjerm. Men kan jo ikke ha PC-skjermen oppe. Så må jeg da koble til et ekternt tastatur også eller hvordan gjør dere dette?

Hvor stor skjerm anbefaller dere?

Hvilken skjermer anbefaller dere? (Må ha den ved siden av sofaen og ta den frem hver gang den brukes).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du bluetooth til pc'n er svaret kjøp tastatur med bluetooth.

jeg har brukt en 42" plasma tv det er Sinsykt digg, jeg har oxo tat skrittet lenger å bruker HDMI.

Trådløst tastatur er tingen da slipper du at noen drar ned pc'n på gulvet eller har forkorte kabler om du sitter langt unna pc'n.

Om du skal ha den som er "Stationer pc" fenger jo alt av usb tastatur da,

det som er mulig er om du har alle driverene på maskina kan du ha 2 kjermer, den ene er fra pc monitor den andre er fra laptopen. fint og kunne bruke Winamp\itunes, internett, etc på den ene kjermen, den andre film programmer, etc

Sån som dette

håper du har fåt noen bra tips.

GOD HELG OG GOD 17 mai. :D

Endret av willy_seff
Lenke til kommentar

Har ikke prøvd den, men TFT Central skriver bl.a. dette:

Overall I was very impressed by the performance of the LP2475W. While default colour accuracy was pretty poor, once calibrated the screen offered the best colour results we have seen in our reviews. Black depth was excellent for an IPS matrix, and even out-did many PVA matrices we have tested!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...