Ideal Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Jeg synes de fortjener en egen tråd. Bitre, sure, ubrukelige, avdanka, ukesblødende, humørsyke, halvpsykotiske vrak som ikke klarer å la være å spise opp en hel trelitersdunk med is når de først begynner på den. Diskutér! (i tilfelle noen ikke skjønner det.. er dette ment som en humoristisk motpol til en viss annen tråd her..) Endret 16. mai 2009 av Ideal Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 " Jeg har håpet på for mye og blitt skuffet og er nå frustrert , og vil nå alle jenter vondt tråden er startet" og nå vil jeg at "DISKUTER" vil få meg til å føle bedre/få ut sinne! Ta deg sammen, du blir edru iløpet av det neste døgnet! Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg tror ikke du tok meninga med denne tråden.. Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Forstod nøyaktig hva han mente, og derfor blir det så rart å lage en mot tråd basert på det samme premisset som en menstruasjons plaget kvinne har gjort! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Dette er kanskje det nusseligste jeg har sett noensinne. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Litt typisk kvinnementalitet å opprette en mot-tråd. Big failure, og spesielt morsomt var det heller ikke. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jasså, du glemte verpesyke, den er jo alltid en slager i disse her listene. Lenke til kommentar
eKreativ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg synes den var litt god jeg! ;D Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Tråder som er opprettet kvart på fire fører dessverre sjelden med seg noe positivt, ei heller konstruktivt. Dette er også parodi tråd på tråden, "Forsmådde og bitre menn", noe som i seg selv er lite flaterede. Om man ønsker og debattere dette på lik linje som i lenket tråd anbefales det og opprettet en ny tråd med noe mere brodd, enn at "kvinnfolk er noen feite kyr". Tråden stenges, før den utarter ytterligere. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg