magicus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hei. Jeg er rimelig lei den crappye lyden som kobber ut av labtop høytalerne.. Jeg har skikkelige, gode høytalere som jeg vil koble til pcen.. Problemet er at høytaler ledningene ser slik ut: Og pcen har bare vanlig 3.5mm inngang som ser slik ut: Er det en slags transformer eller et eller annet som jeg kan kjøpe eller gjøre for å koble disse høytalerne til pcen. Takker! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Du trenger vanligvis et forsterkertrinn mellom. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Okey.. så eg må kjøpe en forsterker? Slik som disse?: http://www.soundgarden.no/shop.cfm?path=184,187 Hadde foretrukket en billig løsning.. Og jeg ser ikke at denne ledningen passer inn i disse hullene... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Høyttaler terminalene på en forsterker er ofte utformet som en skruklemme, og det er ganske enkelt å koble til en slik uisolert ledning. Du trenger også en overgang mellom 3.5mm jackplugg og phonoplugg, siden en slik forsterker bare har phonoplugg innganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå