Gå til innhold

Noen som går med VG ?

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Så det er ikke verdt og gå med det ??

Det regner da ikke så ofte :p

Bor ikke på vest lande ;)

Lenke til kommentar

Hvor mye du tjener i en slik jobb som VG er helt opp til deg selv.

Før gikk jeg med VG, og en anbefaler absolutt, om du er gamel nok, til å bruke moped/scooter, da det kan være tungt å bære på alle avisene. Ellers kan du bruke sykkel.

Selv hadde jeg en rute på omlag 40 aviser, og solgte jeg alt, fikk jeg omlag 400-500 kr for 2-3 timer abeid.

Men personlig synes jeg det ikke var værdt å ikke kunne gå ut/være sent oppe på lørdager, for å måtte stå opp dagen etter, dødstrøtt med en 20-30kg sekk på ryggen, deretter tjene 300-500kr.

Men som svar på spørsmålet ditt:

Hvor mye du tjener varierer veldig på hvor mye du selger, og hvor bra kunder du har. Tips har alt å si i en slik jobb, så være hyggelig, og trofast om du går for jobben, da vil du få mer tips. Så på en god mnd med VG vil jeg tippe 1500-2000kr + bonuspoeng.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Hvor mye du tjener i en slik jobb som VG er helt opp til deg selv.

Før gikk jeg med VG, og en anbefaler absolutt, om du er gamel nok, til å bruke moped/scooter, da det kan være tungt å bære på alle avisene. Ellers kan du bruke sykkel.

Selv hadde jeg en rute på omlag 40 aviser, og solgte jeg alt, fikk jeg omlag 400-500 kr for 2-3 timer abeid.

Men personlig synes jeg det ikke var værdt å ikke kunne gå ut/være sent oppe på lørdager, for å måtte stå opp dagen etter, dødstrøtt med en 20-30kg sekk på ryggen, deretter tjene 300-500kr.

Men som svar på spørsmålet ditt:

Hvor mye du tjener varierer veldig på hvor mye du selger, og hvor bra kunder du har. Tips har alt å si i en slik jobb, så være hyggelig, og trofast om du går for jobben, da vil du få mer tips. Så på en god mnd med VG vil jeg tippe 1500-2000kr + bonuspoeng.

Ok da skal jeg prøve det ;)

Jeg og en kompis skal prøve i noen uker for og se om det er lønnsomt (Tar hver sin side av gata). :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...