Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Visst du går med VG hvor mye tjener du ca på en mnd ?? Og får du ofte tips ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Tips er den eneste måte du faktisk tjener litt, det er slit å stå opp tidlig på søndager for å trasse i regn og vind. Ikke verdt det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Så det er ikke verdt og gå med det ?? Det regner da ikke så ofte Bor ikke på vest lande Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Vestlandet eller sahara, det er ikke verdt det. Med mindre du er et A-menneske som like rare mennesker og vente 10 minutter utenfor døren så ville jeg sagt nei. Og hvem sier at det regner mye på vestlandet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Alle sier det regner mye der Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hvor mye du tjener i en slik jobb som VG er helt opp til deg selv. Før gikk jeg med VG, og en anbefaler absolutt, om du er gamel nok, til å bruke moped/scooter, da det kan være tungt å bære på alle avisene. Ellers kan du bruke sykkel. Selv hadde jeg en rute på omlag 40 aviser, og solgte jeg alt, fikk jeg omlag 400-500 kr for 2-3 timer abeid. Men personlig synes jeg det ikke var værdt å ikke kunne gå ut/være sent oppe på lørdager, for å måtte stå opp dagen etter, dødstrøtt med en 20-30kg sekk på ryggen, deretter tjene 300-500kr. Men som svar på spørsmålet ditt: Hvor mye du tjener varierer veldig på hvor mye du selger, og hvor bra kunder du har. Tips har alt å si i en slik jobb, så være hyggelig, og trofast om du går for jobben, da vil du få mer tips. Så på en god mnd med VG vil jeg tippe 1500-2000kr + bonuspoeng. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg sier ikke det. Har du ikke fått med deg det så har du mye å lære. Sjekk yr.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hvor mye du tjener i en slik jobb som VG er helt opp til deg selv. Før gikk jeg med VG, og en anbefaler absolutt, om du er gamel nok, til å bruke moped/scooter, da det kan være tungt å bære på alle avisene. Ellers kan du bruke sykkel. Selv hadde jeg en rute på omlag 40 aviser, og solgte jeg alt, fikk jeg omlag 400-500 kr for 2-3 timer abeid. Men personlig synes jeg det ikke var værdt å ikke kunne gå ut/være sent oppe på lørdager, for å måtte stå opp dagen etter, dødstrøtt med en 20-30kg sekk på ryggen, deretter tjene 300-500kr. Men som svar på spørsmålet ditt: Hvor mye du tjener varierer veldig på hvor mye du selger, og hvor bra kunder du har. Tips har alt å si i en slik jobb, så være hyggelig, og trofast om du går for jobben, da vil du få mer tips. Så på en god mnd med VG vil jeg tippe 1500-2000kr + bonuspoeng. Ok da skal jeg prøve det Jeg og en kompis skal prøve i noen uker for og se om det er lønnsomt (Tar hver sin side av gata). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå