Gå til innhold

BK: It's a hard knock life ... for us

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
syntes perspektivet ble for høyt. tror jeg hadde foretrukket et litt lavere perspektiv og litt mer fra høyre.. da vil du også få mer blikkontakt med anden

Jeg ser hva du sier - mye mulig jeg kunne gått litt lavere og fortsatt fått med bare bordflaten.

Vanskelig å prøve igjen da dette ble tatt 35mil unna :D

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke hva du har tatt bilde av (jeg ser det er ei plastikk-and på islagt treverk med ei uskarp lita balje bak)... hva vil du formidle med dette?

boos

Kontrasten mellom den glade lille plastanden og dens heller miserable omgivelser og omstendigheter. Det er både kaldt, skittent og tørt, hardhendt behandling blir den sikkert også utsatt for.

Lenke til kommentar
Kontrasten mellom den glade lille plastanden og dens heller miserable omgivelser og omstendigheter. Det er både kaldt, skittent og tørt, hardhendt behandling blir den sikkert også utsatt for.

Jeg forstår tanken, men synes kanskje ikke du har kommet helt i mål, denne gangen.

boos

Lenke til kommentar

Jeg forstår tanken, men synes kanskje ikke du har kommet helt i mål, denne gangen.

boos

Skal ikke være uenig der - jo mer jeg ser på det, jo mer stikker komposisjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...