fcuk_IT Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) D700 + 50mm f/1.4 @f/8.0 1/40s - faktisk lagt til støy på dette, det og dra det litt i xpro retning. Endret 15. mai 2009 av fcuk_IT Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 syntes perspektivet ble for høyt. tror jeg hadde foretrukket et litt lavere perspektiv og litt mer fra høyre.. da vil du også få mer blikkontakt med anden Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 syntes perspektivet ble for høyt. tror jeg hadde foretrukket et litt lavere perspektiv og litt mer fra høyre.. da vil du også få mer blikkontakt med anden Jeg ser hva du sier - mye mulig jeg kunne gått litt lavere og fortsatt fått med bare bordflaten. Vanskelig å prøve igjen da dette ble tatt 35mil unna Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Selv synes jeg perspektivet er bra, fargene og tonene i bildet skikkelig nice. Det jeg stusser mer på er den lille trekanten der bordet slutter, nede til venstre. Ellers er dette et godt stykke arbeid! Lenke til kommentar
boos Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg forstår ikke hva du har tatt bilde av (jeg ser det er ei plastikk-and på islagt treverk med ei uskarp lita balje bak)... hva vil du formidle med dette? boos Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg forstår ikke hva du har tatt bilde av (jeg ser det er ei plastikk-and på islagt treverk med ei uskarp lita balje bak)... hva vil du formidle med dette? boos Kontrasten mellom den glade lille plastanden og dens heller miserable omgivelser og omstendigheter. Det er både kaldt, skittent og tørt, hardhendt behandling blir den sikkert også utsatt for. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 lurer på om det hadde blitt mer spennende om anden låg på siden, gjerne litt oppkuttet, men slik at smilet vises Lenke til kommentar
boos Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Kontrasten mellom den glade lille plastanden og dens heller miserable omgivelser og omstendigheter. Det er både kaldt, skittent og tørt, hardhendt behandling blir den sikkert også utsatt for. Jeg forstår tanken, men synes kanskje ikke du har kommet helt i mål, denne gangen. boos Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Kontrasten mellom den glade lille plastanden og dens heller miserable omgivelser og omstendigheter. Det er både kaldt, skittent og tørt, hardhendt behandling blir den sikkert også utsatt for. Jeg forstår tanken, men synes kanskje ikke du har kommet helt i mål, denne gangen. boos Skal ikke være uenig der - jo mer jeg ser på det, jo mer stikker komposisjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå