b-real Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 http://www.euronet.nl/users/frankvw/IhateMS.html DET er hva jeg kaller reseach! :o Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Må man ha lest det der for å kunne svare på threaden? Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Må man ha lest det der for å kunne svare på threaden? Håper ikke det. Tenker bare på han stakkar'n som har skrevet det... (han må ha fritidsprob.) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 @sosohal: Fint, for jeg har lest det. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 @sosohal: Fint, for jeg har lest det. Det tror jeg ikke at du har orka.. Det er jo SYKT at man kan skrive så mye om MS.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Må man ha lest det der for å kunne svare på threaden? Håper ikke det. Tenker bare på han stakkar'n som har skrevet det... (han må ha fritidsprob.) Dere bare svarer for å svare? Noen har drevet med no jævlig rechearch ass... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 damn, han har gjort leksa si... :o Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Etter å ha sett den siden der virker det som det å begynne å lese C++-bøker er fort gjort. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Kanskje jeg skal printe ut den når jeg får særoppgave relatert til det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Kanskje jeg skal printe ut den når jeg får særoppgave relatert til det? Lærer+google...BUSTED! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Wtf. Hvor mange A4 sider ville det dokumentet ha tatt med skriftstørellse 15, eller 20. (ikke hvet jeg, men mange) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 å fy dæven.. han der kan vertfall begrunne det han sier Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 :o det er det man kaller researching-skills Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Kanskje jeg skal printe ut den når jeg får særoppgave relatert til det? Lærer+google...BUSTED! Jeg vil tro at lærere bruker kvasir eller no sånt. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Lærere gir blanke f*en i hva de bruker, bare de finner hva de skal ha. Gjør de ikke det, spør de klassens data-type... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Et par kompiser av meg har adda en vikar på skolen i MSN'en sin da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå