Nurwex Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 KAN hende jeg er helt på landet her, eller har kjøpt feil kabler. Har altså nylig kjøpt MIST's 1kW PSU. Kjøpte i tilegg en PCI-e kabel ( Y ) (Denne) for 2 PCI-e kort. (Den ene for senere bruk) Denne PCI-e kontakten passer IKKE i "modulær"-utakene bak på strømforsyningen..?! Er det meningen å ha enda en kabel som er beregnet for å plugge denne PCI-e kabelen? Får håpe dere skjønner dette: PSU har: UUU ### PCI-e kabel har: #UU UU# I tilegg har jeg lyst til å bekrefte resten av kabel-opsettet (HK er et gammelt MSI K8N Diamond kort: -MIST's "umodulære" 20+4 SKAL på HK's 24-pins tilkobling? -Jeg har en fire-pins connector på HK (for ekstra CPU-strøm visst jeg ikke tar helt feil?) MIST's "umodulære" 8-pin connector skal kobles til denne? (Altså, 8pins connector tres ned med de pinsa lengst til "venstre", så fire av de åtte ikke er i bruk? Jeg håper dette bare en "leter etter penn mens du har en i hånda"-episoder, så jeg kan få maskinvare opp å gå snarest... Takker stort for tips her, hjerneteppet knager... Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Kablene passer vel stort sett bare en plass. Du fikk vel med kabler til strømforsyningen din? Der finner du også flere PCI-E. Om noe ikke passer skal det mest sannsynlig ikke dit. 8-pin +12V deles som oftest i to og kobles til. 24-pin skal til 24-pin Manual kan du jo også sjekke for å få greie på hvordan du skal koble. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå