Independence Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hei, jeg har en Realtek8187 USB nettverkskort, formaterte pcen i dag, installerte driveren og koblet med på nettverket. På statuslinjen står det påkoblet, signalstyrke utmerket og hastighet 11Mbps. Men når jeg åpner firefox/explorer/MSN står det bare kan ikke laste siden.Gikk inn og testa PING og da fikk jeg varierende resultater med 4 pakker sendt, 4 mottatt en gang, 4 sendt, 0 mottatt andre gangen. Noen ganger når jeg åpner firefox virker det som den får kontakt og prøver å laste siden, men blir veldig fort avbrutt igjen.. jeg tror det er noe som er feil med nettverkskortet..noen som har peiling og kunne være så snill og hjelpe meg? på forhånd takk:) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har du skikkelige drivere? Får du innstillinger? (Gå inn på Run/Kjør - skriv "cmd" - Skriv så: "Ipconfig/all") Har du noen proxy-instillinger? Lenke til kommentar
Independence Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Har du skikkelige drivere?Får du innstillinger? (Gå inn på Run/Kjør - skriv "cmd" - Skriv så: "Ipconfig/all") Har du noen proxy-instillinger? Hei, prøvde ipconfig/all, det står det at hverken ip ruting eler wins proxy er aktivert. På ip adresse, gateway adresse står det bare 0.0.0.0, men på oppgavelinjen står det at jeg er påkoblet...? Lenke til kommentar
Independence Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 nei du nå har jeg fått ip adresse, gateway adresse og alt det der, men ip ruting og wins proxy er ikke aktivert..har dette noen betydningen for at det skal fungere? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ser ut som router er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå