Gå til innhold

[Løst]Dreit meg ut, trykket på en av de jallalinkene på MSN. (HJT)

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Jeg var her på forumet, så var det en som hadde lagt ut eksempler på linker han fikk på MSN, jeg trodde selvfølgelig at det var screenshot av noe relevant, så jeg trykket munter og glad.

Jeg har et x64-system, så det blir dessverre bare HJT-logg. Håper på hjelp snarest. :)

edit: Jeg har både MBAM og SAS, de finner ingenting.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2

Scan saved at 00:20:36, on 16.05.2009

Platform: Windows 2003 SP2 (WinNT 5.02.3790)

MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.3790.1830)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\Program Files (x86)\CDBurnerXP\NMSAccessU.exe

C:\WINDOWS\SysWOW64\PnkBstrA.exe

C:\Program Files (x86)\TeamViewer\Version4\TeamViewer_Service.exe

C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE

C:\Program Files (x86)\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe

C:\WINDOWS\SysWOW64\ctfmon.exe

C:\Program Files (x86)\PowerISO\PWRISOVM.EXE

C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jusched.exe

C:\WINDOWS\SysWOW64\rundll32.exe

C:\Program Files (x86)\BOINC\boinctray.exe

C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\Applets\LCDMedia.exe

C:\Program Files\Logitech\SetPoint\x86\SetPoint32.exe

C:\Program Files (x86)\BOINC\boinc.exe

C:\Program Files (x86)\BOINC\boincmgr.exe

C:\Program Files (x86)\Pidgin\pidgin.exe

C:\Program Files (x86)\SpeedFan\speedfan.exe

C:\Program Files (x86)\Spotify\spotify.exe

C:\Program Files (x86)\Opera\opera.exe

C:\Documents and Settings\Fredrik\Desktop\cpuz.exe

C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe

C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe

C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://update.microsoft.com/

F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit

O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll

O2 - BHO: Java™ Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\ssv.dll

O2 - BHO: Java™ Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll

O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll

O4 - HKLM\..\Run: [PWRISOVM.EXE] "C:\Program Files (x86)\PowerISO\PWRISOVM.EXE"

O4 - HKLM\..\Run: [sunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jusched.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [boincmgr] "C:\Program Files (x86)\BOINC\boincmgr.exe" /a /s

O4 - HKLM\..\Run: [boinctray] "C:\Program Files (x86)\BOINC\boinctray.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [EasyTuneVPro] "C:\Program Files (x86)\Gigabyte\ET5Pro\ETcall.exe"

O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\daemon.exe" -autorun

O4 - HKCU\..\Run: [sUPERAntiSpyware] C:\Program Files (x86)\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [tscuninstall] %systemroot%\system32\tscupgrd.exe (User 'LOCAL SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [tscuninstall] %systemroot%\system32\tscupgrd.exe (User 'NETWORK SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')

O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [tscuninstall] %systemroot%\system32\tscupgrd.exe (User 'SYSTEM')

O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')

O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [tscuninstall] %systemroot%\system32\tscupgrd.exe (User 'Default user')

O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = ?

O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{9AB5D942-45AA-4A8F-9382-8A07A28C637F}: NameServer = 192.168.70.1

O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files (x86)\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll

O23 - Service: Logical Disk Manager Administrative Service (dmadmin) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\dmadmin.exe (file missing)

O23 - Service: Event Log (Eventlog) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\services.exe (file missing)

O23 - Service: getPlus® Helper - NOS Microsystems Ltd. - C:\Program Files (x86)\NOS\bin\getPlus_HelperSvc.exe

O23 - Service: HTTP SSL (HTTPFilter) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe

O23 - Service: IMAPI CD-Burning COM Service (ImapiService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\imapi.exe (file missing)

O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Logishrd\Bluetooth\LBTServ.exe

O23 - Service: Distributed Transaction Coordinator (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\msdtc.exe (file missing)

O23 - Service: Net Logon (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: NMSAccessU - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\CDBurnerXP\NMSAccessU.exe

O23 - Service: NT LM Security Support Provider (NtLmSsp) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: nTune Service (nTuneService) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\nTune\nTuneService.exe (file missing)

O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\nvsvc64.exe (file missing)

O23 - Service: Plug and Play (PlugPlay) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\services.exe (file missing)

O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe

O23 - Service: IPSEC Services (PolicyAgent) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: Protected Storage (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: Remote Desktop Help Session Manager (RDSessMgr) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sessmgr.exe (file missing)

O23 - Service: Security Accounts Manager (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: TeamViewer 4 (TeamViewer4) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\Version4\TeamViewer_Service.exe

O23 - Service: Virtual Disk Service (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)

O23 - Service: Volume Shadow Copy (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vssvc.exe (file missing)

O23 - Service: WMI Performance Adapter (WmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiapsrv.exe (file missing)

--

End of file - 6715 bytes

Endret av Blomsterbob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veit ikke om vi har samma eller noe som ligner men jeg var glad engang og så linka en fyr meg plutselig noe sånn bilde greier og jeg glemte meg helt og trykte, og der var det.. Tidenes værste virus i min pc's dager. En ondartet "orm" den lagde trojanere og alt mulig piss og skrudde av og åpna og gjorde mekkan min treig.

Men nok er nok, kjørte virus søk og fjern. Så logga jeg inn i sikkermodus og gjore det samme, logga ut og inn i sikkermodus igjen og samma greia + en online virus ting. Så logga jeg inn vanlig igjen og borte var det. :)

"cheer"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...