Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

1-2 Sub elementer. (Hva trykker best)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt kommer ann på hva som skal drive elementet/elementene også da.

Hjelper ikke med to bassere som tåler 800w rms hver om du du har en forsterker som leverer bare 100w rms.

Men jo flere elementer du har, jo mere luft flytter det

Edit: sålenge de er samme størrelse da( xmax spiller jo også en rolle)

Endret av daruu
Lenke til kommentar
Bllink, cadence har jeg hørt og jeg syntes ikke det spillte noe særlig. (Kan hende det var lite effekt) ,ground zero har jeg aldri hørt om. Er det noe særlig ? Og hvorfor ikke MTX ?

Mvh

Og btw, du skal ikkje gjere opp noen mening om kassa, før du vet hvilken forsterker som driver den..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-QjT4b9

Cadence dunker VELDIG bra ;) Har to billig-Cadencer i bilen min, på en JBL-forsterker av ukjent RMS, spiller nok til at jeg må skru sammen bilen for å få det til å slutte å knake i alle løse deler ;)

Lenke til kommentar
Cadence dunker VELDIG bra ;) Har to billig-Cadencer i bilen min, på en JBL-forsterker av ukjent RMS, spiller nok til at jeg må skru sammen bilen for å få det til å slutte å knake i alle løse deler ;)

lol, det skal ikke så veldig mye til da :p

Lenke til kommentar
Alt kommer ann på hva som skal drive elementet/elementene også da.

Hjelper ikke med to bassere som tåler 800w rms hver om du du har en forsterker som leverer bare 100w rms.

Men jo flere elementer du har, jo mere luft flytter det

Edit: sålenge de er samme størrelse da( xmax spiller jo også en rolle)

Tja, har du subwoofere som har svært høy effektivitet, og en forsterker som faktisk leverer 100 ekte, bunnsolide watt, så kan nok det spille temmelig solid. Jeg ser poenget ditt da, følte bare for å kverulere litt.

Lenke til kommentar
Hei, tråden er egentlig løst.

Valget ble denne http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...;id=&vn=736 inntil videre. Leverer fin /presis bass mot hva jeg hadde før. (Pioneer SPL 3000watter) Dog ikke samme trykk, men mer en nok i forhold til prisen. :)

Hadde en slik subwoofer i kasse før, brukte den opp mot en SoundMagus X1502 forsterker, ikke veldig overbevisende den subben iallefall, og ble solgt fort. Hvilken forsterker bruker du denne på?

Men så lenge du er fornøyd, så er alle fornøyd :)

Endret av Hansy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...