Roberto Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Topicen sier vel det meste her... Uoffisiell premie til han med de kuleste domenene Lenke til kommentar
dms Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 tegneblokken.net, egentlig bare teit men det stammer fra den tiden jeg trodde jeg skulle bli arkitektstudent Lenke til kommentar
Chiclins Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 www.o-team.net kanskje ikke så veldig gøyalt men men ... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 decalibration.net - Til personlig hjemmeside som det aldri blir noe av haugsand.net - Til pen emailadresse Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Ok da...siden jeg startet tråden så må jeg vel brife litt www.spaniaportalen.com www.spaniaposten.net www.aktueltspania.com www.aktueltspania.net www.aktuelt-spania.net og selvfølgelig rober2.com og rober2.net Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Vet vel egenlig ikke om det regnes som domene, men har 2 domener hos no-ip.com. Det ene som er mitt, det adnre som jeg regget for å vise en at det funket, så bare lot jeg det stå til hjemmeiden hans. Gb-killS.no-ip.com (min) Fronkle.no-ip.com ("hans") Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 er du spaniafan eller? Hm...jeg er jo det (er spansk så...) men det er ikke derfor jeh har registrert de domenene. Jeg lagde siden til Aktuelt Spania (norsk blad) og da måtte jeg bare kjøpe opp det som var av alternativer, pluss at hovedkonkurenten til AS driver www.spaniaportalen.no og www.spaniaposten.com -derfor registrerte jeg .com og .net versjonene Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Vel, altså...jeg har vel en haug med DOT.tk sider.. :oops: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Domener koster jo nesten ingenting. Noen som vet om noen bra som er ledige? Tenkte kanskje jeg skulle kjøpt en .com eller to... Ingen ting spesielt jeg skal legge ut egentlig, bare for å ha liksom btw, jeg eiger kun unlock.no nå. Lenke til kommentar
dms Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 btw, jeg eiger kun unlock.no nå. <off topic>Hvordan går den saken med teleselskapene?</off topic> Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg har globelan.net, med egne DNS-servere og *masse* subdomener Lenke til kommentar
Dag_Rune Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 kuleste domene jah... jeg har www.ulovlig.info Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg har ikke et eneste domene Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 jeg har ikke et eneste domene jeg heller, har webhotel da.. så jeg regner med at domene kommer så snart jeg finne på et :wink: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Dag_Rune: haha. Det var det kuleste domenet ja! (.info gav meg noen ideer...) Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 how-to-hack-fbi.com og howtohackfbi.com er ledig. hvem tar sjansen på å registrere de? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg har vel bare noen TK sider. Men jeg lurte på om hvor jeg kan få en billig domene side? Liksom ikke over 300,- i året. Helst billigere hvis det finnes. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Et domene koster ikke mer enn 100,- p/a, men det er hosting som koster penger. www.joker.com er mitt registrert hos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå