allyse Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Eier selv bare lyse.biz (skulle tatt lyse.no da jeg hadde sjansen) Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) tja... her har ikke jeg vært vettu... bra det PC å passe på så jeg får skrevet opp mine.. - webfreak.no - enzomnia.net - sigmatic.no - sigmatic.info - sigmatic.biz - maxstudios.no + 4 til som jeg ikke får lov til å nevne enda... mista 7 stk siste året da... pga at jeg ikke fikk lov til å ha visa lenger.. *plystre* hehe... edit: men får visa igjen på mandag.. tihi.. så da blir det mange nye.. *glede seg* Endret 25. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 + 4 til som jeg ikke får lov til å nevne enda... Jeg vet, jeg vet! (2 av dem iallefall...) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) *gone* Endret 21. juli 2010 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 vegiboys.com Det er det eneste jeg eier... Eller, det er registrert på meg, men det blir betalt sammen med 9 andre Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 brunsaus.com ...funker ikke Heh, jeg har ikke noen websider oppe på brunsaus.com eller www.brunsaus.com Jeg bruker den mest til mail, og har også noen subdomener som peker til en NO-IP adresse jeg har. Men etter hvert får jeg fat IP, og da hiver jeg vel opp en web-server hjemme eller noe. (på http://missinglink.brunsaus.com finner du litt HTML ) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hmm, bumb? er vel en gammal tråd vel? /me eier www.absentvoid.com Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 jeg har bare http://predicted.net foreløpig Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg har webhotell fra domeneshop.no bare. stjernstedt.com Lenke til kommentar
Invert Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg eier da bare www.ItStyle.net mitt første også Lenke til kommentar
bernini Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) www.rullan.net Har bare det. Det er etternavnet mitt. Ikke så fryktelig orginalt EditI: Linktull. EditII: er også medeier i www.smellaway.org og www.moveit-ub.net Endret 25. mars 2004 av gordito Lenke til kommentar
andesh Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 eier www.hiimo.net <-- personlig hjemmeside og deleier av www.ainnes.net <-- ungdomsportal for heimplassen men til han får fengern i ræva å betale sin del eier jeg det.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 /me eier www.jorgis.com Skjønner forresten ikke poenget med å ha så mange domener når du heller kan ha mange subdomener. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Skjønner forresten ikke poenget med å ha så mange domener når du heller kan ha mange subdomener. Det er jo mer passende å ha et domene som faktisk "passer" til hva det er for, og det virker jo mer "profesjonelt" med www.wtf.com enn whatta.wtf.com, om du skjønner. Eks; Jeg eier Det Store Støvsugerfirma AS, og på fritiden driver jeg med litt salg av importerte frimerker fra Ukraina. Da virker det vel litt mer "profft" med stovsuger.no og frimerker.no enn frimerker.stovsuger.no. Om du skjønner.. skrivefeil Endret 25. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Eks; Jeg eier Det Store Støvsugerfirma AS, og på fritiden driver jeg med litt salg av importerte frimerker fra Ukraina.Da virker det vel litt mer "profft" med stovsuger.no og frimerker.no enn frimerker.stovsuger.no. Om du skjønner.. Hvorfor stovsoger.no? støvsøger? støvsoger? hvorfor ikke stovsuger? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jaja, men det er bedre å ha meg.jorgis.com enn jorgen.com og jorgis.com. Det er også bedre å ha portfolio.jorgis.com enn jorgensportfolio.com i tilegg. Sparer ihvertfall mye penger på det... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hvorfor stovsoger.no? støvsøger? støvsoger? hvorfor ikke stovsuger? Jeg har lest at det har vært en del problemer rund æ-ø-å domener. (og den siste o-en skulle selvsagt vært en u ) Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg har jo bare mitt lokaltog.net-domene jeg da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå