zatux Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 One.com og Proisp.no Proisp hvis det skal ha litt trafikk på siden, spessielt hvis du kjører mange spørringet til database. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 One.com er idiotisk dårlig til tider på support, og å laste ned en .html fil fra min server(fra one.com) tar usaklig lang tid. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 One.com er idiotisk dårlig til tider på support, og å laste ned en .html fil fra min server(fra one.com) tar usaklig lang tid. Du kan vel ikke ha mer en en musql database, noe som jeg gjerne skule ha hatt vist eg skulle ha betalt. Lenke til kommentar
akkapakka Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) www.exatic.no www.exatic.com Endret 17. desember 2008 av Exatic Lenke til kommentar
akkapakka Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Kalkuler.no Kjempe nyttig side Mikael takk for at du ville dele denne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Kalkuler.no Denne var glimmers!!! Bra jobba!! Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Kalkuler.no Denne var glimmers!!! Bra jobba!! God side, kjenner broren din og han tipsa meg om den Endret 29. desember 2008 av Rockie Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 relap.org har ikke oppdatert den på en stund nå. vel vel 1 Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) eier --.com og "etternavnet mitt".org Endret 31. juli 2011 av LSĐ Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Litt forskjellig opp gjennom, men i dag er det vel bare Essoen.net jeg eier og som er i bruk. Lite oppdatert side atm though Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Lista in the moment: wattengard.com wattengard.no actsas.me efed.ws hotelwifi.info htpcno.com mjoosik.com newsyndicate.org rssexplo.de wrklog.net mspc.no yurl.no yrl.no 9z.no minprius.no epg.no tuts.no Det tror jeg er alle... De eneste jeg bruker til en viss grad er mspc.no epg.no wattengard.no Men har endel planer for de andre også... Mange planer... Lite tid... -C- Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Kalkuler.no Skulle gjerne ha sett sudoku-løseren live =) Og aller helst sniktittet på kildekoden Husker jeg hadde et prosjekt på skolen hvor jeg skulle lage dette i Visual Basic. Vanskligere enn man skulle tro :s Endret 20. juli 2010 av eMilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå