SONordahl Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 jeg eier disse: SONordahl.com PublicMakers.com YNSK.net SameMafia.net HitmansCrime.com Tror det ikke var flere nå Blir flere løpet av August Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 www.PolsFestivalen.com Ikke helt ferdig ,men kommer seg Lenke til kommentar
mafia-spill Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg har vel bare noen TK sider. Men jeg lurte på om hvor jeg kan få en billig domene side? Liksom ikke over 300,- i året. Helst billigere hvis det finnes. Du kan få det på www.one.com Lenke til kommentar
Ray1983 Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 båtplass.com domenehai.no grønnbedrift.com grønnbedrift.no grønnit.com miljøkrav.com miljøkrav.no safehouses.no storholmen.no sunnbedrift.com våpenhandel.com våpenhandel.no er noen jeg eier Hare foreløpig ingen planer med dem, men av en eller annen grunn ble jeg hektet på å kjøpe domener Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Noen som kom over noen kupp etter den 2. mai da? Ser ut som du over gjorde det. Lenke til kommentar
Ray1983 Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Er hekta på domenekjøp, eier en del andre også, men de er ikke så spennende. Har en liste på 50domener, som skal cashes inn når neste lønning kommer Der er det en del gode domener, får føre de på listen når de er mine Lenke til kommentar
Ray1983 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 domenebakrus :!: Har faktisk kjøpt et par domener i bakrus, blant annet manscum.com Lenke til kommentar
Vidi Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Hvordan fungerer det å parkere et domene? Er man juridisk eier i den grad at man kan evt. kan selge til andre? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Hvordan fungerer det å parkere et domene? Er man juridisk eier i den grad at man kan evt. kan selge til andre? I de aller fleste tilfeller, ja. Det finnes unntak, bl.a. fikk Google rettighetene til google.no, som tidligere var eid av en norsk solbrilleprodusent (brillene het googles). Jeg tror ikke Google måtte kjøpe domenet engang. I tillegg mener jeg å ha lest om at en person som registrerte domenet mikerowesoft.com måtte gi fra seg domenet fordi det liknet for mye på microsoft.com. Om det er sant vet jeg ikke, men det er iallefall en artig historie. Kort og greit, hvis du ikke kjøper et domene som likner mye på et allerede etablert firma, så kan du fint selge det etterpå. Men ikke regn med å tjene noe særlig på det i disse dager. Lenke til kommentar
Vidi Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Hvordan fungerer det å parkere et domene? Er man juridisk eier i den grad at man kan evt. kan selge til andre? I de aller fleste tilfeller, ja. Det finnes unntak, bl.a. fikk Google rettighetene til google.no, som tidligere var eid av en norsk solbrilleprodusent (brillene het googles). Jeg tror ikke Google måtte kjøpe domenet engang. I tillegg mener jeg å ha lest om at en person som registrerte domenet mikerowesoft.com måtte gi fra seg domenet fordi det liknet for mye på microsoft.com. Om det er sant vet jeg ikke, men det er iallefall en artig historie. Kort og greit, hvis du ikke kjøper et domene som likner mye på et allerede etablert firma, så kan du fint selge det etterpå. Men ikke regn med å tjene noe særlig på det i disse dager. Takk for opplysningene. Lenke til kommentar
Thomas Bjørlo Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg eier domenet: www.nettbutikker.no Ganske så spesielt domen. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Har denne: www.dj-charlie.com siden er ikke helt ferdig enda, noe småtteri gjenstår. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Eier rd.no. Gir meg kul e-post-adresse, der a-en i navnet mitt er bytta ut med ein alfakrøll. I tillegg får eg http://vega.rd.no og ne.rd.no (ingenting på sistnevnte foreløpig). Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 rd.no! kult og kort domene ass... selv eier jeg fbi.cx disgui.se machinecode.org audiolabs.org wartech.org etc etc Lenke til kommentar
SEO Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Jeg har lagt ut to domener for salg på Sedo.com, ser at systemet har en rekke priskategorier for salg, alt dette er greit. Det eneste som ikke faller helt på plass hos meg som nybegynner er hvordan selve salgsprosessen er lagt opp. Si at det kommer inn et bud på 20 EUR, jeg godtar så budet, kan man da risikere at det blir solgt til denne prisen, eller godtar man noe endelig senere? Ikke helt med jeg. Håper på å få rundt 1200 EUR, men man kan jo ikke sette en så høy minstepris, eller? En oppklaring hos noen som har god peiling, takk? Endret 17. juni 2008 av SEO Lenke til kommentar
hoffno Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Hva med lillegutt.net Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Skjønner ikke helt vitsen med å ha en høug med domener jeg holder meg til sytes.net men er dette en slags aksje handel for dere kansje ? Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Ahh men ser det er mange dere ikke har kjøpt opp enda.. din-mor-liker-meg.no mor-di.no mormi.no mødre.no And the list goes on xD er det ikke penger i slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå