DaddyYankee Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 ekte.info Den var nice, kan godt hjelpe deg med design om du vil. + jeg skal snart kjøpe en domene som handler om webdesign har dere ideer? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 ekte.info Den var nice, kan godt hjelpe deg med design om du vil. + jeg skal snart kjøpe en domene som handler om webdesign har dere ideer? Hehe, kostet. $0.99 Kjøpte det for 2 dager siden. Takker ikke nei til hjelp nei, hehe Lenke til kommentar
srbz Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Slenger meg på folk med eget nick som domene > srbz.org Ellers har jeg to domener på deling med en kompis (begge er registrert på meg): sickness.be og stylesofbeyond.org (herregud så tungvindt) Jeg har planer om å anskaffe et .no-domene i plenum med kamerater når vi evt. får registrert oss i brreg Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har du forslag til design side? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 ekte.info Den var nice, kan godt hjelpe deg med design om du vil. + jeg skal snart kjøpe en domene som handler om webdesign har dere ideer? Hehe, kostet. $0.99 Kjøpte det for 2 dager siden. Takker ikke nei til hjelp nei, hehe 0,99$ hvor lenge da? kjøpte du bare domene? og 0,99$ for en måned? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 ekte.info Den var nice, kan godt hjelpe deg med design om du vil. + jeg skal snart kjøpe en domene som handler om webdesign har dere ideer? Hehe, kostet. $0.99 Kjøpte det for 2 dager siden. Takker ikke nei til hjelp nei, hehe 0,99$ hvor lenge da? kjøpte du bare domene? og 0,99$ for en måned? 1år. 1and1.com tror jeg det var. Kjøpte også CarReviewTube.com fra ebay for $0,99 men vet ikke hvor det er gratis og overføre domene =/ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hm. eier ikke mye forløbig Så langt: www.merko.name www.kaneandlynch.net Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Skal vi se. Software-Today.com Eggan.info Cha-design.com Skoleproxy.com Gratis-Programmer.net Er de jeg kommer på i farta, har ett par til, men de er ikke i bruk. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hm. eier ikke mye forløbig Så langt: www.merko.name www.kaneandlynch.net www.kaneandlynch.net <-- Lager du spill selv? utdannet? Domene jeg eier: www.designway.org (Holder på med design, snart ferdig) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hm. eier ikke mye forløbig Så langt: www.merko.name www.kaneandlynch.net www.kaneandlynch.net <-- Lager du spill selv? utdannet? Domene jeg eier: www.designway.org (Holder på med design, snart ferdig) nei, har ikke laget spillet selv. Eier bare domenet ; ) Lenke til kommentar
Steinarss Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er deleier av www.itchatten.net Et diskusjons forum Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 vel, www.Designway.org (Den nye designet er på plass) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 vel, www.Designway.org (Den nye designet er på plass) Du har allerede nevnt siden din 3 poster lenger opp. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 haha skulle bare si at designet er ferdig xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 vel, www.Designway.org (Den nye designet er på plass) Profesjonell design sammen med fornuftige priser, utgjør en uslåelig kombinasjon når det gjelder valg av webutvikler.Vi gir deg den høye kvaliteten du forventer på webdesign til de prisene du har det bra med. Ikke for å være slem, men jeg ser hverken kvalitet, profesjonalitet eller design. Ingenting passer sammen, blandingen av forskjellige farger på fontene gjør alt verre, og sist - men ikke minst - hele greiene ser uferdig ut (meny-knappene har hvite pixler rundt seg, knappene og andre bilder glir utenfor containeren). Sorry, men jeg ble ikke akkurat imponert Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) vel, www.Designway.org (Den nye designet er på plass) Profesjonell design sammen med fornuftige priser, utgjør en uslåelig kombinasjon når det gjelder valg av webutvikler.Vi gir deg den høye kvaliteten du forventer på webdesign til de prisene du har det bra med. Ikke for å være slem, men jeg ser hverken kvalitet, profesjonalitet eller design. Ingenting passer sammen, blandingen av forskjellige farger på fontene gjør alt verre, og sist - men ikke minst - hele greiene ser uferdig ut (meny-knappene har hvite pixler rundt seg, knappene og andre bilder glir utenfor containeren). Sorry, men jeg ble ikke akkurat imponert Hehe nei, ikke noe å være frekk for, helt enig.. Jeg lagde den bare forløbig, siden jeg hadde det ikke noe design klart, lagde den på 20-30 minutter, bare for å ha noe der til jeg lager en profesjonelt design, med nettside.. Helt enig med det du sier Ps: Hahah når jeg får ny design får jeg nevne den engang til? xD Endret 17. mai 2008 av Fight4Lov3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Eier i dag bare timeslikethese.biz Bruker det foreløpig ikke til noe fornuftig. Har liksom ikke kommet så langt enda. Jeg er en ekspert i å utsette ting nemlig. Lenke til kommentar
Pocketism Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Å uff, har en hel bunch... aktive: conservativenorway.com dont-read.com knorozov.com dont-read.us inaktive: bigblackjuicyjews.com illogicalmoonbeans.com squarebeer.com fjordiefjord.com gamingator.com zombieapple.com minimalisticgamer.com Finnes vel sikkert noen flere som jeg ikke husker, men det der er nok de fleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå