Gå til innhold

Hvilke domener eier DU?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ekte.info

Den var nice, kan godt hjelpe deg med design om du vil. + jeg skal snart kjøpe en domene som handler om webdesign har dere ideer?

Hehe, kostet. $0.99 Kjøpte det for 2 dager siden. Takker ikke nei til hjelp nei, hehe :)

Lenke til kommentar

Slenger meg på folk med eget nick som domene > srbz.org

Ellers har jeg to domener på deling med en kompis (begge er registrert på meg): sickness.be og stylesofbeyond.org (herregud så tungvindt)

Jeg har planer om å anskaffe et .no-domene i plenum med kamerater når vi evt. får registrert oss i brreg :)

Lenke til kommentar
ekte.info

Den var nice, kan godt hjelpe deg med design om du vil. + jeg skal snart kjøpe en domene som handler om webdesign har dere ideer?

Hehe, kostet. $0.99 Kjøpte det for 2 dager siden. Takker ikke nei til hjelp nei, hehe :)

0,99$ hvor lenge da? kjøpte du bare domene? og 0,99$ for en måned?

Lenke til kommentar
ekte.info

0,99$ hvor lenge da? kjøpte du bare domene? og 0,99$ for en måned?

1år. 1and1.com tror jeg det var.

Kjøpte også CarReviewTube.com fra ebay for $0,99 men vet ikke hvor det er gratis og overføre domene =/

Lenke til kommentar
Hm. eier ikke mye forløbig :p

Så langt:

www.merko.name

www.kaneandlynch.net

www.kaneandlynch.net <-- Lager du spill selv? utdannet?

Domene jeg eier: www.designway.org (Holder på med design, snart ferdig)

nei, har ikke laget spillet selv. Eier bare domenet ; )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
vel, www.Designway.org (Den nye designet er på plass)

Profesjonell design sammen med fornuftige priser, utgjør en uslåelig kombinasjon når det gjelder valg av webutvikler.

Vi gir deg den høye kvaliteten du forventer på webdesign til de prisene du har det bra med.

Ikke for å være slem, men jeg ser hverken kvalitet, profesjonalitet eller design. Ingenting passer sammen, blandingen av forskjellige farger på fontene gjør alt verre, og sist - men ikke minst - hele greiene ser uferdig ut (meny-knappene har hvite pixler rundt seg, knappene og andre bilder glir utenfor containeren). Sorry, men jeg ble ikke akkurat imponert ;)

Lenke til kommentar
vel, www.Designway.org (Den nye designet er på plass)

Profesjonell design sammen med fornuftige priser, utgjør en uslåelig kombinasjon når det gjelder valg av webutvikler.

Vi gir deg den høye kvaliteten du forventer på webdesign til de prisene du har det bra med.

Ikke for å være slem, men jeg ser hverken kvalitet, profesjonalitet eller design. Ingenting passer sammen, blandingen av forskjellige farger på fontene gjør alt verre, og sist - men ikke minst - hele greiene ser uferdig ut (meny-knappene har hvite pixler rundt seg, knappene og andre bilder glir utenfor containeren). Sorry, men jeg ble ikke akkurat imponert ;)

Hehe nei, ikke noe å være frekk for, helt enig..

Jeg lagde den bare forløbig, siden jeg hadde det ikke noe design klart, lagde den på 20-30 minutter, bare for å ha noe der til jeg lager en profesjonelt design, med nettside..

Helt enig med det du sier :innocent:

Ps: Hahah når jeg får ny design får jeg nevne den engang til? xD

Endret av Fight4Lov3
Lenke til kommentar

Å uff, har en hel bunch...

aktive:

conservativenorway.com

dont-read.com

knorozov.com

dont-read.us

inaktive:

bigblackjuicyjews.com

illogicalmoonbeans.com

squarebeer.com

fjordiefjord.com

gamingator.com

zombieapple.com

minimalisticgamer.com

Finnes vel sikkert noen flere som jeg ikke husker, men det der er nok de fleste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...