BeCo Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 ja.. nå har jeg fått det.. eller rettere sagt får det.. www.becolane.net En blanding mellom Beco og fastlane, som begge var opptatt Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 http://rlnd.com kjøpte det mest for å bare ha webplass til bilder og annet dilldall jeg måtte trenge. Også er det litt kjekt med email på eget domene, smtp er en av de tingene som er litt greit å ha. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Den 17. mai så fornya jeg domenet mitt (tezt.net) med 5 år. Så nå har jeg den til 26.09.2008 =) Kjøpte den via domeneshop.no, men har ingen hosting på den sida. Dvs, tezt.net forwarder til hjemmesida mi som ligger på home.no.net. Og det er det hele. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Sitat h4xx.com Bare lurer: Har du .com domene men du har lagt siden ut på home.online.no? Lenke til kommentar
xlate Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hva med siden til enslige menns landsforbund .......www.jegtrengerdame.no noen som tørr å regge den? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Sitat www.nusse.org :wink: Hgsd ikke sant :wink: Du er med i NetTropolis Crewet eller noe?? Sitat kuleste domene jah...jeg har www.ulovlig.info genialt! Lenke til kommentar
litago Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Sitat Sitat www.nusse.org :wink: Hgsd ikke sant :wink: Du er med i NetTropolis Crewet eller noe?? Karmøy, og ja, er med der Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Sitat ja.. nå har jeg fått det.. eller rettere sagt får det.. www.becolane.net En blanding mellom Beco og fastlane, som begge var opptatt Jeg så websiden din....en liten ting: Det heter coming soon og ikke "is comming soon".... Virker ganske uproft! Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 blaa... var bare noe jeg heiv opp i en fart.. Men jeg har fikset det nå.. :wink: Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Sitat bra... :wink: Hehe.. takk btw Lenke til kommentar
smetho Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Vurdere å skaffe selv, men vet liksom ikke hvilket. smetho.com går jo, men er litt kjedelig kanskje smerud.com (smerud er etternavnet) er opptatt (forbanna legemiddelfirma). Eier ikke fantasi så jeg kommer ikke på noe annet heller Tips anyone? Lenke til kommentar
foZil Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 fozil.net - hjemmeside ingenting.org - brukes til hjemmeside for en irc kanal. Lenke til kommentar
runeb Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 krokodille.com Webserveren er for tiden nede på grunn av at PSU-vifta har begynt å bråke så mye at jeg ikke får sove (den ligger under senga mi)... Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Sitat krokodille.com Webserveren er for tiden nede på grunn av at PSU-vifta har begynt å bråke så mye at jeg ikke får sove (den ligger under senga mi)... hehe.. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 www.rockatansky.com My band Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå