Wattengård Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Eier: wattengard.no - brukes bare til epost wattengard.com - ikke i bruk mspc.no - (snart) norsk mediesenter side efed.ws - samlingspunkt for efedding (ikke i bruk just nu) newsyndicate.org - framtidig efed htpcno.com - ikke i bruk gfeed.info - opprinnelig side for den nye xmltv grabberen, fases ut mjoosik.com - en wiki-aktig versjon av discogs.com (ikke ferdig) mpnorge.info - skulle bli en norsk portal for MediaPortal... ikke i bruk thecheapestiphone.com - tenkte å tjene meg en slant... la den på ebay, men ingen ville ha den winaway.info - foreløpig en ren mediawiki install. skal bli en kilde for linux-alternativer til windows-programmer (hvis jeg får tid ) Det tror jeg muligens var alle... Har jeg glemt noen? Eide engang mp3norge.nu, men det er lengesiden -C- Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 PinkFloydOn var ganske nice, egentlig :-) 9479683[/snapback] Kommer tilbake i samme stil og layout. Skriver for tiden om moderportalen, og det innebærer omstrukturering av databasen som PinkFloydOn er "sønn" av... Lenke til kommentar
leopex Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Har leopex.net xepoel.net Mail: [email protected] [email protected] Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 har nettopp registrert mitt første domene !! www.reager.no blir en bloggbasert nyhetsside om spill, håper mange kommer å leser den! ellers lurte jeg på, til alle dere som har registrert så mange forskjellige domener, har dere fått solgt noen av dem i det hele tatt? tjent no peng? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Nei, men jeg vil ikke selge domenene mine uansett. Om ikke det er mye penger involvert da. Lenke til kommentar
gommle Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Eier flabb.net. Brei.flabb.net? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Pr. dags dato eier jeg kun kvtl.com. Har litt lyst å ha litt flere domener, men har ikke kommet lengre enn det. Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hmm... hvordan får jeg en domene? Min : CT-Clan Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 KVTL, er litt rage for 4 letter premium domener atm. Det kan bli verdt noe om noen ar, sa hold pa det. Det er ingen premium igjen. Axel: domeneshop.no Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Der er sikkert en trad om dette i Nett-tjenester kategorien. Men subsys.no og godaddy.com har jeg hort bra om. Lenke til kommentar
supermodps2 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Der er sikkert en trad om dette i Nett-tjenester kategorien.Men subsys.no og godaddy.com har jeg hort bra om. 9504266[/snapback] litt Ot da men: Kjøpte et av domene mine hos godaddy, ganske billig men sinsykt mye reklame som de sender til deg når du er registrert. ( Har ikke skjekket om det går å disable det men men .. ) Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg har nesten alle mine domener registrert hos GoDaddy og kan avkrefte at GoDaddy sender deg reklame. Det eneste du får fra GoDaddy er et månedlig nyhetsskriv med diverse domenetilbud og et par artikler. Dette er i tillegg frivillig. (Jeg har det fordi de av og til har kampanjer som ikke reklameres for på sidene dems). -C- Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 KVTL, er litt rage for 4 letter premium domener atm.Det kan bli verdt noe om noen ar, sa hold pa det. Det er ingen premium igjen. Axel: domeneshop.no 9503160[/snapback] Hvis en finner ledige 4-bokstavers .com-domener så bør en kjøpe dem? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 KVTL, er litt rage for 4 letter premium domener atm.Det kan bli verdt noe om noen ar, sa hold pa det. Det er ingen premium igjen. Axel: domeneshop.no 9503160[/snapback] Hvis en finner ledige 4-bokstavers .com-domener så bør en kjøpe dem? 9533449[/snapback] Men det finner du ikke Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Loathsome jo, men ikke premium. Det finnes ingen igjen som ikke har q, w, x, z, disse bokstavene er sett pa som ikke premium. Det er ingen domener igjen som er 'naturlige'. Edit: Men det dropper da noen her og der. Endret 20. september 2007 av xaoc Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Mine domener: www.dj-charlie.com www.andoremusic.com www.tasteofibiza.com Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Eier selv: tard.no clvn.net Har full tilgang til å styre: midgar.no bytteringen.no dødsbokjøpes.no dødsboselges.no jegselger.no jegønskermeg.no samlersiden.no Mao. total kontroll over 9 domener, der jeg selv eier 2 av de Endret 26. september 2007 av clvn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 dødsbokjøpes.nodødsboselges.no Ok? Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) http://www.ringerikeungdom.net http://www.rsvikings.com http://www.vikings-of-norway.com Bare deleier i de 2 siste. Men RingerikeUngdom.net er min Endret 26. september 2007 av TheClown Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå