Nidaroo Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har en telefon her som tidligere var bindet til Netcom, som jeg svært gjerne ønsker å ha Telenor i. Men får opp melding om å taste inn låskode. Kontaktet tidligere idag deltaavdelingen hos Netcom for IMEI-nummer. De tok så en sjekk og fant ut at telefonen ikke er bindet til Netcom, noe som i og for seg er logisk. Men at dette skjedde automatisk. Men hvorfor i huleste huttihaiti får jeg opp at jeg må taste låskode? Hun dama viste ikke noe om det(?!). Å hvem er det egentlig jeg skal ta kontakt for å få fjernet den låskoden? Nokia? Netcom? Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Prøv å se i sikkerhets innstillinger på telefonen din. Låskoden er 12345 om du ikke har forandret den. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Kan være at jeg har byttet låskode ja. Har hatt telefonen i iallefall i 4 år, så skal ikke se bort i fra det. Hvem/hvor skal jeg ta kontakt med for å fikse dette da? Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hvem/hvor skal jeg ta kontakt med for å fikse dette da? Mobiltelefonprodusenten. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Det er bare å ta kontakt med Nokia slik at de kan hjelpe deg med å oppheve låsekoden din Endret 18. mai 2009 av Aalton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå