Gå til innhold

Harddisk eller dvd-rom i sata-port 2 og 3?

Anbefalte innlegg

Jeg skal koble til en ny/ekstra intern harddisk i min pc. Den eksisterende harddisken er koblet til porten "sata1" og dvd-romen i "sata2" fra før. Har det noe å si for hastigheten på harddiskene hvilken sata-port jeg har de i? Bør jeg ta ut dvd-romen og bruke den nye harddisken i "sata2", eller kan jeg like greit koble den rett i "sata3"?

Så et spørsmål som kanskje varierer fra pc til pc, men noen råd om hvor jeg bør skru fast harddisken? Jeg syns liksom ikke det var noen enkle plasser som pekte seg spesielt godt ut...

Jeg har forresten denne pc'en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmål nr 1. Har ikke noe å si.

Spørsmål nr 2. Nå aner ikke jeg hvordan det ser ut inne i kabinettet. så er vel egentlig umulig for meg å si hvor, men alternativene kan ikke være så alt for mange. ser ikke ut til at du har så mange 5.25" brønner, for da kunne du hatt noe sånt og hatt begge hd'ene i.. men plaser dem der hvor det ser best ut, det er ofte best også.. hva er alternativene??

Lenke til kommentar
Spørsmål nr 1. Har ikke noe å si.

Spørsmål nr 2. Nå aner ikke jeg hvordan det ser ut inne i kabinettet. så er vel egentlig umulig for meg å si hvor, men alternativene kan ikke være så alt for mange. ser ikke ut til at du har så mange 5.25" brønner, for da kunne du hatt noe sånt og hatt begge hd'ene i.. men plaser dem der hvor det ser best ut, det er ofte best også.. hva er alternativene??

Slik ser det ut inni pc'en. Må jeg kjøpe en slik brønn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...