Gå til innhold

hvem er din favoritt landskaps fotograf?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Charlie Waite

Bruce Barnbaum

og mange andre.

hmm....sjekket ut disse to og hvis du spørr meg så ble jeg ikke alt for imponert kontra Marc Adamus og Di Fuscia, men det går kanskje litt på åssen stil man liker!?

Eller kanskje du bør utvide horisonten din mer? Di Fuscia hadde en del bra men Marc Adamus synes jeg var rett og slett skrekkelig, glorete postkortvariasjoner over bilder som har blitt gjort så mye bedre før.

Sjekk ut Galen Rowlell, Joe Cornish,Sam Burns, John Shaw, Edward Weston, Michael A. Smith og Paula Chamlee, Tim Fitzharris og Michael Kenna bare for å nevne noen.

Og forresten, Peter Lik, selveste sjefen av glorete landskapsfoto: http://www.peterlik.com/home.html

Lenke til kommentar
Charlie Waite

Bruce Barnbaum

og mange andre.

hmm....sjekket ut disse to og hvis du spørr meg så ble jeg ikke alt for imponert kontra Marc Adamus og Di Fuscia, men det går kanskje litt på åssen stil man liker!?

Eller kanskje du bør utvide horisonten din mer? Di Fuscia hadde en del bra men Marc Adamus synes jeg var rett og slett skrekkelig, glorete postkortvariasjoner over bilder som har blitt gjort så mye bedre før.

Sjekk ut Galen Rowlell, Joe Cornish,Sam Burns, John Shaw, Edward Weston, Michael A. Smith og Paula Chamlee, Tim Fitzharris og Michael Kenna bare for å nevne noen.

Og forresten, Peter Lik, selveste sjefen av glorete landskapsfoto: http://www.peterlik.com/home.html

Må si meg litt uenig; mange av bildene til Marc Adamus er ikke glorete vill jeg si, men de har veldig spesielt lys og fine farger. Etter hva jeg kan huske å ha lest, så får han denne effekten via en spesiell "dogde and burn" teknikk og også ved å faktisk tåke til linsa=)

Men ser poenget ditt, kan bli litt i meste lagte noen ganger!!!

Endret av dan83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...