dan83 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hei bare litt nysgjerrig på å høre hvilke landskaps fotografer som blir tilbedt her inne!? To av mine favoritter er Marc Adamus og Di Fuscia=) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Charlie Waite Bruce Barnbaum og mange andre. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Bruce Barnbaum, uten tvil! Etter at du har hørt han snakke får du en helt annen tankegang mot landskapsfotografering. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ansel Adams tror jeg. Fantastiske sort/hvit landskapsfoto. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Charlie Waite Bruce Barnbaum og mange andre. hmm....sjekket ut disse to og hvis du spørr meg så ble jeg ikke alt for imponert kontra Marc Adamus og Di Fuscia, men det går kanskje litt på åssen stil man liker!? Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det må nok være Ansel Adams. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Charlie Waite Bruce Barnbaum og mange andre. hmm....sjekket ut disse to og hvis du spørr meg så ble jeg ikke alt for imponert kontra Marc Adamus og Di Fuscia, men det går kanskje litt på åssen stil man liker!? Eller kanskje du bør utvide horisonten din mer? Di Fuscia hadde en del bra men Marc Adamus synes jeg var rett og slett skrekkelig, glorete postkortvariasjoner over bilder som har blitt gjort så mye bedre før. Sjekk ut Galen Rowlell, Joe Cornish,Sam Burns, John Shaw, Edward Weston, Michael A. Smith og Paula Chamlee, Tim Fitzharris og Michael Kenna bare for å nevne noen. Og forresten, Peter Lik, selveste sjefen av glorete landskapsfoto: http://www.peterlik.com/home.html Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Er nok litt lettere å bli imponert av de glorete bildene til feks marc a, og han di fuscia fyren ja. Men når man blir lei av effekten kan det fort bli litt kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Er nok litt lettere å bli imponert av de glorete bildene til feks marc a, og han di fuscia fyren ja. Men når man blir lei av effekten kan det fort bli litt kjedelig i lengden. +1 Jeg er helt enig Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Sven Hörnell. Søk på http://www.humanspectra.com/ for bilder. (vet det er kommers side men har ikke funnet noen bedre digital kilde for bildene hans). EDIT: Slenger på noen småbilder. Endret 19. mai 2009 av Grizzmo Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Charlie Waite Bruce Barnbaum og mange andre. hmm....sjekket ut disse to og hvis du spørr meg så ble jeg ikke alt for imponert kontra Marc Adamus og Di Fuscia, men det går kanskje litt på åssen stil man liker!? Eller kanskje du bør utvide horisonten din mer? Di Fuscia hadde en del bra men Marc Adamus synes jeg var rett og slett skrekkelig, glorete postkortvariasjoner over bilder som har blitt gjort så mye bedre før. Sjekk ut Galen Rowlell, Joe Cornish,Sam Burns, John Shaw, Edward Weston, Michael A. Smith og Paula Chamlee, Tim Fitzharris og Michael Kenna bare for å nevne noen. Og forresten, Peter Lik, selveste sjefen av glorete landskapsfoto: http://www.peterlik.com/home.html Må si meg litt uenig; mange av bildene til Marc Adamus er ikke glorete vill jeg si, men de har veldig spesielt lys og fine farger. Etter hva jeg kan huske å ha lest, så får han denne effekten via en spesiell "dogde and burn" teknikk og også ved å faktisk tåke til linsa=) Men ser poenget ditt, kan bli litt i meste lagte noen ganger!!! Endret 19. mai 2009 av dan83 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Simon Butterworth har også mye fine bilder, spesielt fra Skottland; http://photo.net/photodb/member-photos?user_id=3904185 Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Trenger nesten ikke nevnte Ansel Adams, han er kongen på haugen - som landskapsfotograf og fotograf ellers. Ellers har jeg Maciej Duczyński høyt på listen min og den unge Hougaard Malan. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Trenger nesten ikke nevnte Ansel Adams, han er kongen på haugen - som landskapsfotograf og fotograf ellers. Ellers har jeg Maciej Duczyński høyt på listen min og den unge Hougaard Malan. Han først nevnte der hadde en del fine bilder fra Norge=) Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Veldig fin norgesreklame det der, ja. Synes synd på de som bor i Norge og ikke tar seg tid til oppleve slikt selv. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Synes Di Fruscia har de beste bildene av norges fjorder jeg har sett, noen gang. Det er så vakkert..! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Peter Lik: http://www.peterlik.com/home.html og Ansel Adams Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå