eirikand Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hei, jeg lurer egentlig bare på hva som er ganske sikre tegn på at en jente liker deg. Jeg er 16 år og tenker først og fremst på jenter i alderen 14-16 år. Nå mener jeg jenter men kjenner og ikke noen "random" jenter som man synes er pene liksom, hvis dere skjønner:P Hadde vært morsomtog nyttig å hatt en slags liste med tegn på hva som viser at en jente liker deg Lenke til kommentar
Gjest Guest_Uff_* Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg har funnet ut at det er nesten umulig å skjønne seg på jenter i alderen 14-19. En dag er de flørtende og neste dag er de avvistende. Lykke til Lenke til kommentar
Teknosonik Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Av egen erfaring må jeg si meg ganske enig i Gjesteposteren over meg, det er ikke lett å skjønne seg på jenter i denne alderen. Det er fortsatt diverse tegn som kan vise dette, såkalte Indicators of interest (IOI) (hvis jeg ikke husker helt feil). Her er en lenke til noen vanlige IOI'S: http://www.seductionbase.com/seduction/cat...action/730.html Håper dette hjelper ! Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 ehh, det har jeg merket for å si det sånn! er derfor jeg trenger tips til litt sikre tegn Lenke til kommentar
mirgrot Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 noen få tegn: Hu sier at hu liker deg hu starter samtaler med deg hu tar på deg hu spør deg om alle slags rare ting Du ser på øya hennes(hvis hu har guts til å holde øyekontakt), da skal du lett se hennes interesser hu spør om å finne på noe(dette kan hu ofte gjøre ved å si at hu kjeder seg) Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 -At jenta blir mo-i-knærne. -Blir rar når dere ser hverandre. -Rød i kinnene, søta :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå