Hjelmn Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Skal gjennom sjåfør-kurs på Sessvollmoen nå etter langpermen Men lurer på om det er lurt å ta med laptop, får man eget skap til ting, slik som på terningmoen og andre steder? Var nede på Huseby idag og leverte det utstyret vi ikke trenger på Sessvoll. Men fikk litt lite info.. Lenke til kommentar
henky Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hvis kurset varer lengre enn en dag, får du nok samme type rom sam de som "bor" der har. 6-mannsrom med ett skap til hver. Fritt trådløst på velferdsbygget, så bærbar pc kan være kurant å ha. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 kurset varer i 5 uker, så da vil jeg tro vi får eget skap.. Ergo jeg tar med laptop Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Du vurderte vel ikke seriøst å dra på et 5 ukers kurs uten laptop? Også på sessvollmoen? Synes det var ille nok å være der en uke på MB-kurs jeg. Milde skaper for en kjedelig leir. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ja, ta med det, det blir litt dødtid. Selv var jeg der på MB-kurs en uke. Ganske chill:) Skal du til LOG KP5 forresten? Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Angrer ikke på at den ble med nå nei! Skal til LOG KP5 etterhvert ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå