Gå til innhold

Min iphone har låst seg

Anbefalte innlegg

heisann, har et delikat problem for noen.. hmm, kan begynne med at eg kjøpte en ulåst iphone i fra en privat forhandler, det skulle gå fint og bruke hvilkensomhelst sim kort i den og det gikk fint, så lenge eg ikke oppdaterte programvaren på den. uheldigvis ble det gjort, kunne da ikkje bruke telefonen på lenge, fekk til slutt en liten brikke som eg skulle legge bak sim kortet mit slik at sik korten kunne fungere normalt igjen, det gjorde den heilt til i dag, ca 1 mnd fekk eg bruke den til den ikkje ville fungere lenger, hadde ikkje kobla den til en data eller nåke som helst til det plutselig står sim kort ikkje instalert eller sim kort mangler, kva i alle dagar er dette da??

har prøvd og restarte og sette simkort ut og inn av telefonen, tatt av og på brikken, men vil fremdeles ikke fungere, programvaren er 2.2.1.

og eg fikk brikken til den programvaren, men eg har ikkje oppgradert nnoen programvare.

så eg har null peiling på iphone programvarer, meir sutrette telefon har eg aldrig opplevd før, men litt tragisk at den så lett kunne dette av lasset da, når man betaler en "liten" sum for den..

men men.

er det noen som har et godt tips til kva eg skal gjera så hadde eg våre evig taknemelig,

liten sjangse og selge den nå da...

:blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...