Inc Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Jeje, tenkte meg opp i 4 tiden i morgen. Snike seg ut blandt busk og kratt, hvor tåke ligger tykt enda. Har endel ideer jeg vil prøve ut men jeg trenger flere. Hva mener dere, hva interresant å få med seg så tidlig? Endret 15. mai 2009 av Inc Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Street-fotografereing Kan bli noen orginalebilder dersom du løper rundt i storby... Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeje, tenkte meg opp i 4 tiden i morgen. Snike seg ut blandt busk og kratt, hvor tåke ligger tykt enda. Har endel ideer jeg vil prøve ut men jeg trenger flere. Hva mener dere, hva interresant å få med seg så tidlig? Morsomt å lese dette, jeg var denne morgen opp kl 4-5 for å fotografere, men det ble ikke noe særlig bra resultater...så tror jammen at jeg skal gjenta min lille morgen tokt!!! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Jeje, nå begynner lyset å bli bra. *ut med meg* Lenke til kommentar
Carny Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det handler om å se. Så motivene dukker nok opp etterhvert som du oppdager dem For øvrig er det greit å ta en kjapp tur i forkant, bare for å sjekke forholdene. Lyset forandrer seg altfor fort og da er det greit å ha en plan på forhånd. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 ugg.. Sovnet på post Men fikk noen fine stilkbilder i tåkemyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå