Mayaman Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hei! Herregud, brukte 10minutter bare på å prøve å finne en ledende overskrift... beste jeg klarte..sorry! Problemet er vista.... online spilling.... wireless.... ping spike hvert 60.sec jeg vet hva som kan til det(wlan auto update tingen til vista) men har enda etter utall "this fix works" tråder og ingenting fungerer alikevel... så da er det store spørsmålet... Finnes det en "dings" som jeg kan kjøpe, som kan ta imot trådløs signal, og har en TP kabel port, så jeg får juksa meg til wire-connection på pc'n min? Jeg har en router til overs, kan den programeres, til å ta imot signal fra den første, og fungere som en switch? takker så mye for hjelpa på forhånd Stein Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 ja, en trådløs router kan funke på den måten. Må settes opp sim en repeter tror jeg. Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hei! Herregud, brukte 10minutter bare på å prøve å finne en ledende overskrift... beste jeg klarte..sorry! Problemet er vista.... online spilling.... wireless.... ping spike hvert 60.sec jeg vet hva som kan til det(wlan auto update tingen til vista) men har enda etter utall "this fix works" tråder og ingenting fungerer alikevel... så da er det store spørsmålet... Finnes det en "dings" som jeg kan kjøpe, som kan ta imot trådløs signal, og har en TP kabel port, så jeg får juksa meg til wire-connection på pc'n min? Jeg har en router til overs, kan den programeres, til å ta imot signal fra den første, og fungere som en switch? takker så mye for hjelpa på forhånd Stein Kanskje en sånn: Link Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Hei! Herregud, brukte 10minutter bare på å prøve å finne en ledende overskrift... beste jeg klarte..sorry! Problemet er vista.... online spilling.... wireless.... ping spike hvert 60.sec jeg vet hva som kan til det(wlan auto update tingen til vista) men har enda etter utall "this fix works" tråder og ingenting fungerer alikevel... så da er det store spørsmålet... Finnes det en "dings" som jeg kan kjøpe, som kan ta imot trådløs signal, og har en TP kabel port, så jeg får juksa meg til wire-connection på pc'n min? Jeg har en router til overs, kan den programeres, til å ta imot signal fra den første, og fungere som en switch? takker så mye for hjelpa på forhånd Stein Kanskje en sånn: Link TUSEN TAKK!!! der var det jeg tenkte på!! *bestilt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå