Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

wireless->"dings"->tp kabel-> wire connection på data...mulig?

Anbefalte innlegg

Hei!

Herregud, brukte 10minutter bare på å prøve å finne en ledende overskrift... beste jeg klarte..sorry! :)

Problemet er vista.... online spilling.... wireless.... ping spike hvert 60.sec

jeg vet hva som kan til det(wlan auto update tingen til vista) men har enda etter utall "this fix works" tråder og ingenting fungerer alikevel... så da er det store spørsmålet...

Finnes det en "dings" som jeg kan kjøpe, som kan ta imot trådløs signal, og har en TP kabel port, så jeg får juksa meg til wire-connection på pc'n min?

Jeg har en router til overs, kan den programeres, til å ta imot signal fra den første, og fungere som en switch?

takker så mye for hjelpa på forhånd :)

Stein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Herregud, brukte 10minutter bare på å prøve å finne en ledende overskrift... beste jeg klarte..sorry! :)

jeg vet hva som kan til det(wlan auto update tingen til vista) men har enda etter utall "this fix works" tråder og ingenting fungerer alikevel... så da er det store spørsmålet...

Finnes det en "dings" som jeg kan kjøpe, som kan ta imot trådløs signal, og har en TP kabel port, så jeg får juksa meg til wire-connection på pc'n min?

Jeg har en router til overs, kan den programeres, til å ta imot signal fra den første, og fungere som en switch?

Stein

Kanskje en sånn:

Link

Lenke til kommentar
Hei!

Stein

Kanskje en sånn:

Link

TUSEN TAKK!!! der var det jeg tenkte på!! :D *bestilt*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...