tha_lode Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Min 20 måneder gamle datter har klart å plukke ut "c" ifra tastaturet på mitt Logitech diNovo Edge. Det ser ikke ut som noe er knukket på under siden av tasten men jeg er ikke kar om å skjønne åssen den skal settes på igjen. Fins det en faq eller har noen et tips? Endret 26. mai 2009 av tha_lode Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det er bare å presse den hardt på så fester den seg igjen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Skal funke det som Kris sier. Måtte gjøre det en del ganger på mitt gamle tastatur når det sang på sitt siste vers. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 har prøvd, men det hjelper ikke. Tastaturet er nesten likt som på laptoper, ikke klassisk stasjonært. Vet ikke om det forandrer noe? Det virker som det er noe halv avansert mekanikk under tasten. Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det kan være at helt feste mekanismen er skadet eller ødelagt, dersom den ikke går på plass. Prøv å klemme de små holderne som er til tasten litt innover og sett på knappen. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) om som på laptopper kan de være noe herk få på igjen, de fleste har 2 syltynne plastbiter som står som en X under tasten, de tåler ikke så veldig mye akkurat før de ryker. for laptop bruker jeg forsiktig bøye opp knappen sidenav for og se hvordan mekanismen der er festet så er det tålmodighet og lite skrujern/pinsett. Endret 17. mai 2009 av cruzader Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Fant en løsning her: http://www.laptoprepair101.com/laptop/2007...l-off-keyboard/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå