Herr Brun Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Skal kjøpe ny TV, til mellom 5- og 10000 kroner. Denne skal brukes til å se fotballkamp, spille PS3 og surfe på nettet. Skal sannsynligvis også se en del film. Er ikke kjempekresen på fargene, det viktigste er at den har minst mulig etterslep. Den bør ha fullHD. Signalene vil komme fra en bærbar PC, en playstation 3 og en digital kabeltv-dekoder. Er HELT blank på TV, så har ingen peiling på hva som er bra og ikke bra, men vil gjerne unngå å bli lurt av selgeren på elkjip. Skal for øvrig enten leveres til eller kjøpes i Trondheim. Noen som kan hjelpe meg? Endret 15. mai 2009 av Herrbrun Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hvis du sjekker litt rundt så finner du sikkert en Pioneer KRL -32V. Det er nok fremdeles den beste LCD skjermen du kan drive opp. Den er også full HD. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Den var ikke lett å få kjøpt, nei. Noen som har idé til hvor jeg kan få tak i den? Ser jo at den ikke lengre produseres, men noen som vet av noen som har den på lager fortsatt? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Den var ikke lett å få kjøpt, nei. Noen som har idé til hvor jeg kan få tak i den? Ser jo at den ikke lengre produseres, men noen som vet av noen som har den på lager fortsatt? De hadde flere på Elkjøp Megastore i Oslo! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Ser ut til at de fortsatt er i salg ja. 10000 var veldig mye, men er kanskje verdt det. Nå har jeg jo etter å ha tenkt litt funnet ut at en 37-tommer kanskje ville vært like greit, noen som har noen tips der? pristak på 10'000 der også. Og PCen (det vil si, docking-stasjonen) har, av alle ting, 20-pins displayport (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=390058&view=detailed#ProductTabs). Er det problemfritt med adapter? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ser ut til at de fortsatt er i salg ja. 10000 var veldig mye, men er kanskje verdt det. Nå har jeg jo etter å ha tenkt litt funnet ut at en 37-tommer kanskje ville vært like greit, noen som har noen tips der? pristak på 10'000 der også. Og PCen (det vil si, docking-stasjonen) har, av alle ting, 20-pins displayport (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=390058&view=detailed#ProductTabs). Er det problemfritt med adapter? Du får Pioneer i 37" også, men da må du låne et par - tre lapper for den koster 12 - 13 000... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Jepp, og å låne et par-tre lapper er ganske uaktuelt. Blir student til høsten, og er i militsen i år, så lever ikke akkurat fett. Hvilke andre gode TVer finnes det der ute, til under 10 lapper? Og ikke minst, hvilke sider har gode tester? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det er fryktelig trist å høre at kongens menn ikke kan kjøpe seg en skikkelig dyr og ikke minst fet tv... Du kan sjekke ut 6 serien til Samsung. Den finnes i 37" til under 10 000 kroner. LG6000 kan du også ta en titt på... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 6-serien til Samsung så interessant ut. Må få kommet meg på en butikk og sett den med egne øyne, bare. Er det store problemer med kun å ha Displayport som digital tilkoblingsmulighet fra PCen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå