Gå til innhold

Hva er godt å blande me Bacardi Lemon?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ut i morgen, og jeg har en flaske Bacardi Lemon som jeg da naturlig nok skal drikke. Men (!), jeg vet ikke hva jeg skal blande med. Er dritlei av å blande med sprite og sitron. Noen som har noen gode tips? Jeg vil fjerne så mye av spritsmaken som mulig (jeg takler den rett og slett ikke) men samtidig ha så høy prosent som mulig. Det trenger ikke å smake så alt for godt bare spritsmaken er borte.

Btw, ikke foreslå Cola.

Takker for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du bruker blandevann med sitrus eller sur smak overdøver det spritsmaken, og fjerner det meste av ettersmaken.

Noen fine tips kan være: Battery, burn, urge, schweppes lemon. Fanta exotic fungerer også, men de fleste får en kraftig avsmak for den om de drikker seg drita med den som blandevann.

Du kan også klemme saften fra en sitronbåt i drinker du blander for å øke syrligheten, og det passer godt sammen med eksemplene nevnt over.

Andre energidrikker enn battery og burn fungerer også (som regel). Redbull er den store sjefen, men den får man jo ikke i norge :(

Bare et lite tips med energidrikker som blandevann: Du vil føle deg mer våken og mindre "redusert" (nedsatt motorikk og tale-evne) enn det du normalt ville vært ved samme promille, og kan derfor ende opp med at det "smeller" om du begynner å blande sterkere.

Med forhold 2 deler blandevann 1 del sprit synes jeg pleier å være et fint forhold (men da smaker du spriten).

Ca 3:1 vil nok kanskje være best for deg om du ikke liker spritsmaken, da vil spritsmaken være veldig subtil, og med litt sitron i unngår du ettersmak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...