MMDH1602 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Hei jeg lurte på om noen kunne fortelle meg hvilken av disse scooterne som er best/går best. Kunne også vært fint om dere kunne fortelle meg hva boten er på scooter hvis du kjører for fort, og om førerkortet kan bli inndratt. Det jeg vil vite er hvilken sykkel som har raskest og best akslerasjon, hvilken som yter mest av motoren. Også en ting til, er det lov til å kjøre i 50 eller 60 i nedoverbakker med 50 cc? Alt i alt si hvilken scooter som er best. Lettere sagt hvilken går best! TMS_Z2_50cc.doc Trendimport_scootere.doc Trendimport_scootere_2.doc Endret 15. mai 2009 av MMDH1602 Lenke til kommentar
storkers Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 tips: hva med og lese litt på forumet før du slenger ut x ant tråder? jeg er sikker på at alle dine spm er besvart 100 gang før. Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 tips: hva med og lese litt på forumet før du slenger ut x ant tråder? jeg er sikker på at alle dine spm er besvart 100 gang før. om disse tre scooterne?? Lenke til kommentar
storkers Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 jepp og som sagt alle dine spm,det finnes en søke funksjon i venstre marg også. Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 jepp og som sagt alle dine spm,det finnes en søke funksjon i venstre marg også. ok takk da sorry for spam =/ Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Man kan ikke kjøre fortere enn 45, men er den slik den er godkjent i vognkortet, er det lite de kan gjøre med det. Boten for trim er 4200, pluss penger for å få igjen skiltene. Jeg vil ikke anbefale deg å kjøpe TMS, Baotian eller andre kinesiske merker. Billigshait. Kjøp deg Yamaha, Peugeot, honda, Aprilia eller noen av de andre kjente merkene hvis du har råd. De er dyre nye, men finnes mange fine brukte, Mange mener at produktene til Trendimport er noe drit. Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Man kan ikke kjøre fortere enn 45, men er den slik den er godkjent i vognkortet, er det lite de kan gjøre med det. Boten for trim er 4200, pluss penger for å få igjen skiltene. Jeg vil ikke anbefale deg å kjøpe TMS, Baotian eller andre kinesiske merker. Billigshait. Kjøp deg Yamaha, Peugeot, honda, Aprilia eller noen av de andre kjente merkene hvis du har råd. De er dyre nye, men finnes mange fine brukte, Mange mener at produktene til Trendimport er noe drit. ok takk for tipse skal sjekke det Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 bor du i buskerud selger thmotor i kongsberg hyosung scooter til 6900 og 7900. var i sta og kikket og prøvde en og den hadde god aks og kjørte i 42-44 km/t før innkjøringa var ferdig så jeg kjøpte en slik en selv. modellen je gkjøpte heter hyosung sf-50. Hyosung er ikke billig kinaskit med gode scootere fra korea. scooteren ligger på 11.498 andre steder. Suzuki er deleier i firmaet som har laget scootere i 30 år. Denne var en av de beste billigscooterne jeg har sett på. Grunnen til den koster 4k mindre der er pga de kjøpte opp konkursbo. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Støttes. Skulle jeg kjøpt scooter nå til en billig penge ville jeg kjøpt hyosung eller daelim. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=14655123 7900. vanlig pris 11.498 og mer. utrolig kvalitet til prisen edit: større bilde: http://bildr.no/view/410901 Endret 15. mai 2009 av SnikendeChris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå