Gjest Oppgitt.fyr Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hei, jeg trenger litt råd og tanker fra mine landsmenn (og andre for den saks skyld) Jeg liker en jente, men jeg er helt forvirra på hva hun egentlig vil. Da vi møttes for ca. 9 mnd siden var det som om vi hadde kjent hverandre hele livet. Jeg kunne snakke med henne om alt og hun fortalte meg ting som hun ikke hadde til andre. Etter noen uker så sa hun at jeg var en av hennes beste venner. Og så seinere ble det mye klemming og hun sa at hun var glad i meg. Men for 2-3mnd siden ble hun plutselig kald og det virka som om hun ignorerte meg helt. Og nå begynner jeg å lure på om hun har kronisk pms eller no. (unnskyld jenter jeg vet at man ikke skal bruke pms som skjellsord) Og de siste ukene har hun bare vært på msn, hvor hun enten logger seg av/sier at hun er opptatt når jeg sier hei, eller så er hun kjempehyggelig (hele kyss, klapp og klem-pakka ) og så ”fryser” hun etter en stund og virker irritert uten at jeg har gjort noe. Jeg har tenkt på om jeg har sagt eller gjort noe dumt, men det har jeg ikke… Hva er det hun holder på med?? Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Mulig hun trodde det skulle bli noe mellom dere men så merket hun ikke noe interesse fra din part og prøver å komme seg videre... Kjente meg litt igjen i hennes situasjon Lenke til kommentar
Gjest Oppgitt-fyr Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 næ, jeg er ikke helt sikker på om jeg skjulte min interesse så godt Hun var litt tilbakeholden i begynnelsen, men så åpnet hun seg mer...men så har hun blitt sånn som hun er nå. Lenke til kommentar
Gjest Oppgitt.fyr Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ingen som har noen råd til meg? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 For meg høres det ut som en typisk rotete tullekjerring, som har friendzona deg og ikke gidder å si fra... Hvis du slutter å ta kontakt og hun ikke tar kontakt, ta det som et hint Hvis hun mot formodning tar kontakt, grattis, du har en snodig venninne Lenke til kommentar
Gjest Oppgitt.fyr Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Takk for svar. Den friendzona hennes er kjedelig i så fall :!: det er ikke noe vennlighet. Nå later hun som om hun ikke kjenner meg Uff....jenter er slitsomme Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Jeg hadde samme problemet som deg, og skjønte heller ikke noe.. (jeg skjønner fortsatt ikke noe) mulig fordi jeg kanskje var fersk i faget. Men jeg bestemte meg for å gi faen i dama, og vi har ingen kontakt mer. Samtidig lever jeg nå et bedre liv enn hva jeg gjorde for et år siden Endret 16. mai 2009 av stonhans Lenke til kommentar
Gjest Oppgitt.fyr Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ja, men det ganske trist for hun hadde liksom blitt en av de best vennene mine før hun fikk kronisk pms Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Vær en badboy og niceguy til tider. Så sier du at du liker henne (Hvis det er det du gjør da) og at hun betyr mye osv. Egentlig så er det ikke noe svar på hvordan hun er... Sånn er det på nesten alle jenter. Du kan spørre henne? Lenke til kommentar
Gjest Oppgitt.fyr Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hun har sagt at jeg er snill, men sleip :!: Og hun vet at jeg liker henne, og jeg har sagt til henne at hun betyr mye. og da fikk jeg bra respons Jeg sendte henne en melding for å spørre henne om hva som skjer her, men jeg har ikke fått noe svar ennå takker for svar Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hun er nok forvirret (finnes mange grunner), men det jeg tror; da kan det være en annen kis i bildet. Hvem hun skal velge av deg og en annen (hvis påstanden min er sann da) Lenke til kommentar
Gjest Oppgitt.fyr Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det var en annen fyr som var litt i bildet for litt siden, men han var tydelig drittsekk sa hun og syntes han var ekkel Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det var en annen fyr som var litt i bildet for litt siden, men han var tydelig drittsekk sa hun og syntes han var ekkel Men samtidig liker hun nok han siden han er en drittsekk En rar men sann kode. Om du vil prøve det samme er opp til deg. Lenke til kommentar
Gjest Oppgitt.fyr Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Nei, jeg har aldri skjønt poenget med å være drittsekk og skjønner ikke hvorfor jenter liker dem heller. Jeg skal være meg selv, som hun likte helt veldig godt. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Hehe, kjenner meg veldig igjen her (er jente). Første som falt meg inn er at hun plasserte deg i vennekategorien med en gang. Og her kan det ha utviklet seg i tre retninger: 1. Hun fikk følelser for deg, men vil ikke la det bli noe mer mellom dere fordi hun ikke vil miste vennskapet om ting skal gå skeis. Derfor blokker hun deg ute mens de følelsene skal gå over. 2. Etter hvert skjønte hun hvilken retning dette tok, mot noe mer. Det var/er ikke hun intr. i, så hun blokker deg ute og overser deg periodevis for at du skal skjønner hun ikke er intr. i noe mer (istedenfor å si det rett i trynet på deg. utestenging er noe mange jenter tror er lettere og mer skånsomt). 3. Hun fikk følelser for deg, men det gikk ingen vei. Hun traff en/flere andre gutter som var mer intr. og spennende siden de var "nye", og nå vil hun ikke blande inn deg for å ikke risikere å såre deg. Om dette er tilfelle, er hun ganske sikker på at du har følelser for henne. ...er det som falt meg inn. La oss håpe jeg tar feil : p et godt tips på veien: ikke vær der hver gang hun tar kontakt og "trenger deg", da får du henne kanskje til å ikke ta deg for gitt som en som alltid er klage-pute. Endret 18. mai 2009 av pwned Lenke til kommentar
Gjest Oppgitt.fyr Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 1. Hun fikk følelser for deg, men vil ikke la det bli noe mer mellom dere fordi hun ikke vil miste vennskapet om ting skal gå skeis. Derfor blokker hun deg ute mens de følelsene skal gå over. Ja, mulig det. Men hun sa at det hadde vært fint om man var venner først, for da ser man kanskje sider av personen på en annen måte. 2. Etter hvert skjønte hun hvilken retning dette tok, mot noe mer. Det var/er ikke hun intr. i, så hun blokker deg ute og overser deg periodevis for at du skal skjønner hun ikke er intr. i noe mer (istedenfor å si det rett i trynet på deg. utestenging er noe mange jenter tror er lettere og mer skånsomt). Den retningen det tok var at vi ble bedre venner, men det er jo mulig at hun kanskje har følt det annerledes. 3. Hun fikk følelser for deg, men det gikk ingen vei. Hun traff en/flere andre gutter som var mer intr. og spennende siden de var "nye", og nå vil hun ikke blande inn deg for å ikke risikere å såre deg. Om dette er tilfelle, er hun ganske sikker på at du har følelser for henne. Grunner til at jeg ikke har dytta på, er fordi hun noen ganger har tydelig vist at vi bare er venner så jeg godtok det fordi jeg vil være vennen hennes. Men noen ganger så oppfører hun seg mer åpent og da har jeg visst litt mer av hva jeg føler og hun har ikke hatt noe imot det. Hun er veldig opp og ned, så jeg veit aldri hva jeg skal gjøre/si. Jeg tror jeg gir opp, selv om det er synd at et vennskap (som var bra) går i stykker pga hennes ustabilitet. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Et vennskap som er ustabilt, kommer trolig ikke til å bli stabilt i framtiden heller.. Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Ja, mulig det. Men hun sa at det hadde vært fint om man var venner først, for da ser man kanskje sider av personen på en annen måte. Det høres litt dødfødt ut. Greit at man kan være venner og så la ting utvikle seg til noe mer, men når man blir venner for å sjekke om man er god nok for hverandre virker det litt for konstruert for meg. Lenke til kommentar
Gjest Oppgitt.fyr Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg snakka litt med henne nå, spurte hva det var hun tulla med og da var det HUN som ble sur. Det er jo jeg som burde være sur her Faen, jeg driter i kjerringa. Hun fortjener meg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå