Skogslik Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 De siste dagene har eg fått et slags trykk i venstre øre. Og har vart hele tiden til nå. Noen som har noe peiling på hva dette kan være, og eventuelt hvordan eg får det bort? Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har du hørt på mye høy musikk eller bass? Eller er det slik trykk som at hvis du tetter nesa og blåser slik at det popper i øra? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Ikkje noe form for høy musikk i det siste nei, normalt nivå, helst litt lavere. Men merker at viss eg holder den ene fingeren inni øret i en stilling forsvinner det. men kommer tilbake når eg tar den ut. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hei. Kan det være ørevoks? tips: Farris med gas Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Helle det inn i øret? kan godt mulig være ørevoks, kan ikkje huske sist eg fjerna ørevoks. Lenke til kommentar
Gjest Tips Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hvis det er ørevoks så kan du få noe på apoteket som du har i øret. I noen dager og så kan du skylle øret hos legen. Men gå til legen. De kan finne ut om det er ørevoks eller eventuelt andre ting i øret. De skriver også ut resept på noe som er veldig bra mot ørevoks. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Skal du skylle så kan du løyse det opp ein dag og to før ved å helle nokre dråpar matolje i øyret. Du vil sikkert få same tips av ein lege og. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 matolje ? nå har e hørt det og Er sikkert ørevoks, når du tar fingeren inn i øret (eller hva du nå gjorde), gjorde du øregangen litt større sånn at lydbølgene fra omgivelsene kom lettere inn og trykket føltes som det forsvant litt, riktig? Eller kan du ha vært utsatt for trykkforandringer? Øredottene etter f.eks. bilturer kan vare lenge ass.. det har jeg merka.. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 De siste dagene har eg fått et slags trykk i venstre øre. Og har vart hele tiden til nå.Noen som har noe peiling på hva dette kan være, og eventuelt hvordan eg får det bort? Har du vært syk i det siste? Kan ha en sammenheng der. Hvis du har, så går det bort av seg selv Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Kan ikkje si eg har vert det nei, var for noen uker siden, men dette har komt etter det, uten noe slags grunn egentli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå