Jannoslav Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har en xp som sir at jeg har begrenset eller ingen tilkobling. Den har ikke standar gateway,DNS eller WINS står et slik trekant med et utropstegn på de to pcskjermene. Kabel virker, Atheros L1 Gigabit Ethernet10/100/1000 base-t plassering: PCI-buss2,enhet 0,fungsjon 0 Denne enheten fungerer slik den skal Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Sikker på at det er riktig passord du har skrevet inn? Har du installert driver? Oppdatere driver? Lenke til kommentar
Jannoslav Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Trenger vel ikke passor når du bruker kabel Hvordan finner jeg ut hvilke ndriver jeg trenger?? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Trenger vel ikke passor når du bruker kabelHvordan finner jeg ut hvilke ndriver jeg trenger?? Når du sier at kabel virker kan det forståes som at det er det trådløse nettverket som IKKE virker Med passord menes det den nøkkelen som er lagt inn på routeren for å sikre det trådløse nettet ditt. Feil passord eller "passphrase" for et trådløst nettverk har de symptomene du beskriver. For å finne ut hvilke drivere du trenger må du vite hva slags nettverkskort du har. Vet du ikke dette kan du forsøke å kjøre siw.exe som du kan laste ned herfra: http://www.gtopala.com/siw-download.html Endret 15. mai 2009 av trn100 Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Prøv å tvinge den til 100mbit full duplex (i avanserte driverinnstillinger). Lenke til kommentar
Jannoslav Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 har kjøpt nytt netverkskort med driver men får samme melding som før det er et 10/100 mbit Har 2 pc til i nettverk men de har ingen problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå