MMDH1602 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Hey, jeg lurte på om de som hadde peiling på motor å sånt kunne si hvilken sykkel som har best motor, yter mest og best akslerasjon... Du skjønner, jeg vil egentlig ha lett motorsykkel men foreldra mine tillater det ikke. så... da vil jeg gjerne ha en som har bra akslerasjon og ellers er ganske rask i det heletatt. også en ting til hvis dere hvet hva boten er for scooter si ifra pls TMS_Z2_50cc.doc Trendimport_scootere.doc Trendimport_scootere_2.doc Endret 15. mai 2009 av MMDH1602 Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Scootere akser nesten likt og går like fort. Lite vits å snakke om ytelse når det gjelder moped egentlig. Siden alle er fra trendimport så tenker jeg det er firtaktere. Da vil det rekkefølgen være sånn. 1.skilpadde. 2.snegle. 3.ost. 4.trendimport scootere. Hold deg unna scootere som dette, værste møkka du får tak i. "Hvis dere vet hva boten er for scooter" - huh?? Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Scootere akser nesten likt og går like fort. Lite vits å snakke om ytelse når det gjelder moped egentlig. Siden alle er fra trendimport så tenker jeg det er firtaktere. Da vil det rekkefølgen være sånn. 1.skilpadde. 2.snegle. 3.ost. 4.trendimport scootere. Hold deg unna scootere som dette, værste møkka du får tak i. "Hvis dere vet hva boten er for scooter" - huh?? Hey takk for responsen, men siden trendimport scootere suger kunne du veilede meg til den rette scootern. må være 50 cc å sorry for det "Hvis dere vet hva boten er for scooter" mente å si: hva er boten på scooter hvis man kjører for fort xD Endret 15. mai 2009 av MMDH1602 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Kjøp en eldre moped (Suzuki TSX, DR, Honda DT o.l), de går i 60km/t uten trim/fjerning av plombering etc. Da har du noe som er lett å skru på og du kan lære litt av også. Disse eldre mopedene koster også omtrent 1/5 av prisen av en ny. Spar heller resten av pengene til bil lappen. Kjøp en som trenger litt fiksing så har du fritids syssel. Kanskje du får igjen mer enn du gav for den to år tidligere. Endret 15. mai 2009 av PantZman Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Kjøpt en eldre moped (Suzuki TSX, DR, Honda DT o.l), de går i 60km/t uten trim/fjerning av plombering etc. Da har du noe som er lett å skru på og du kan lære litt av også. ok, men det er moped å jeg får ikke det av foreldra mine så må ha en scooter =/ men takk for innlegget Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 moped og scooter er jo akkurat samme "dritten" (i mine øyne nå som jeg går opp ifra moped til lett-mc), eneste forskjellen er jo at moped har gir og litt annen form! Men som andre sier her; de eldre mopedene går fortere enn de nye. så en original Mt-5 fra 1996 drar lett ifra en plombert RS 50 2009 modell. dette kan jeg selv bekrefte da jeg ble eid av en MT-5 mens Rs`n min var plombert Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 moped og scooter er jo akkurat samme "dritten" (i mine øyne nå som jeg går opp ifra moped til lett-mc), eneste forskjellen er jo at moped har gir og litt annen form! Men som andre sier her; de eldre mopedene går fortere enn de nye. så en original Mt-5 fra 1996 drar lett ifra en plombert RS 50 2009 modell. dette kan jeg selv bekrefte da jeg ble eid av en MT-5 mens Rs`n min var plombert flott det du sa nå men det jeg lurer på er ikke moped men SCOOTER Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Peugeot, Yamaha, Gilera, Aprilia, Honda, Derbi, Piaggio, Suzuki, Vespa. Alle disse merkene har gode scootere. CPI, Keeway, Daelim, TGB går, men om du finner noe fra merkene over til en god pris så gå heller for det. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 hyosung også! som jeg nevnte i din andre tråd så så jeg på en slik en i dag og kjøpte en. Kvaliteten var stor på scootern jeg så og testet. gidder ikke skrive alt her også. se på din andre tråd og spamming er fy fy Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hyosung ville jeg satt sammen med CPI, Keeway osv. Greie scootere, men ikke like bra deletilgang som på de andre. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Sant, men er kommet ny norsk inportør da så det har jo bedret seg:) prisen jeg fikk var jo bedre en pris en jeg fikk hvis jeg kjøpte brukt på finn.no så var et kup. og til 8k jeg brukte så vil jeg annbefale modellen spess hvis du bor nært kongsberg da det er et kupp. selv om den kun klartee 42-43 så dro den bra. og regner med etter innkjøring klarer den bedre så vil annbefale denne hvis man må ha billig scooter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå