trrunde Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Har nettop fått meg en macbook 13" JEg sliter litt med å finne noen av symbolene. JEg finner ikke disse: \ { [ ] } Endret 21. mai 2009 av trrunde Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 fant [] ved å bruke høyre alt knapp og 8 eller 9. MEn sliter enda med {} Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) { og } ligger på alt + shift + 8 eller 9 | ligger på alt + 7 og \ ligger på alt + shift + 7 Og: Det er ingen funksjonell forskjell på høyre eller venstre alt-tast. Endret 16. mai 2009 av SeaLion Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Takk skal benytte macbooken til å programmere på, i hovedsak php og da kommer jeg ikke langt uten { f.eks Lenke til kommentar
trallenils Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Gå inn på System Preferences -> International -> Input Menu, og slå på Keyboard Viewer og Show input menu in menu bar. Da kan du klikke på flagget i topp menyen og velge show keyboard viewer. Får opp et lite keyboard som viser hvor alle tegn ligger, og forandrer seg ettersom du holder inne shift, alt, osv. Kjekt hvis det er noen tegn man ikke finner. Endret 16. mai 2009 av danjel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå