Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kan noen lese over tysk teksten min? Vg1


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har ingen hjemme som kan tysk, og lurte derfor på om det var noen som kunne være så snill å lese over tysk teksten min?

 

Håper noen vil være så snille å hjelpe meg :)

 

Her er teksten:

 

 

Eine Internet-Bekanntschaft

 

Benjamin ist ein siebzehn Jahre alt junge, und es habe nicht viele Freunde. Deshalb verbringt er viel Zeit auf seine Computer. Weil er auf dem Computer ist, kann er mit andere zu sprechen, via Chattenzimmer. Und Sie aus dem Internet mobben Benjamin nicht.

 

Am die Internet hat Benjamin eine Freunde getroffen, und ihre Internetname ist „Die Mieze“. Und Benjamin hat also ein Internetname, „Alleinkind“. Benjamin wählt dieses Name weil er ein einziges Kind ist.

 

Benjamin hat „Die Mieze“ kennt für viele Jahre, und Sie sprechen zusammen jedes Tag. Und heute will Benjamin frage „Die Mieze“ von etwas speziell.

 

 

 

Skal skrive mere, men har på følelsen at det er noen feil inne der, er ikke så veldig god i tysk... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En Internett bekjent

 

Benjamin er en ung sytten år gamle, og det hadde ikke mange venner. Derfor har han tilbringer mye tid på sin datamaskin. Fordi han er på datamaskinen, kan han snakke med andre via chat-rom. Og du fra Internett ikke Bully Benjamin.

 

På Internett har gjort Benjamin en venn, og hennes Internett navn er "fitte". Og Benjamin således et navn, "Young Child". Benjamin velger dette navnet fordi han er en enkelt barn.

 

Benjamin "The Mieze" kjent for mange år, og du snakker sammen hver dag. Og i dag, Benjamin ønsker å spørre "The Mieze" av noe spesielt.

Lenke til kommentar

Benjamin ist ein siebzehn Jahre alt junge, und er hat nicht viele Freunde. Deshalb verbringt er viel Zeit auf seine Computer. Weil er auf dem Computer ist, kann er mit andere zu sprechen, via Chattenzimmer. Und Sie aus dem Internet mobben Benjamin nicht.

 

Am die Internet hat Benjamin eine Freunde getroffen, und ihre Internetname ist „Die Mieze“. Und Benjamin hat also ein Internetname, „Alleinkind“. Benjamin wählt dieses Name weil er ein einziges Kind ist.

 

Benjamin hat „Die Mieze“ kennt für viele Jahre, und Sie sprechen zusammen jedes Tag. Und heute will Benjamin„Die Mieze“ von etwas speziell fragen.

 

Dette er det mest åpenlyste. Ser en del andre feil, men makter ikke å se nærmere på det nå. Da må jeg begynne å analysere, og det orker jeg dessverre ikke.

Lenke til kommentar

Ok, tusen takk uansett :)

 

Her er resten av teksten:

 

Im Chatroom:

Alleinkind..: Hallo, Mieze! Wie geht’s dir?

Mieze: Hi, Alleinkind! Echt gut..

Alleinkind..: Warum? Was ist passiert?

Mieze: Ah.. Nichts.. Ich will nicht erzähle…

Alleinkind..: Ok, das ist in Ordnung.

Mieze: Ja, danke Alleinkind, aber ich habe ein frage.

Alleinkind..: Ok? Was es ist?

Mieze: Ich will nur dein Name wissen.

Alleinkind..: Mein Name ist Benjamin, es ist ganz lustig das wir nicht haben unsere Namen erzählen.

Mieze: Ja, es ist. Mein Name ist Monica.

Alleinkind..: Das ist eine wunderschöne Namen!

Die Mieze: Danke Benjamin 

Alleinkind: Ich habe also ein frage Monica. Wir haben zusammen sprechen für viele Jahre, und ich will nicht werde frech, aber ich lauere auf woher du wohnst? Willst du mich zu treffen?

Mieze: Du weißt ich wohne in Deutschland, aber du weißt nicht das ich wohne in Berlin Woher wohnst du?

Alleinkind: Wunderschön!  Ich wohne also in Berlin! Aber ich muss esse, Auf Wiedersehen!

Mieze: Auf Wiedersehen! 

 

Benjamin und Monica sprachen zusammen später, und Sie bestimmten dass Sie am Mcdonald zusammentreffen. Benjamin und Monica fand der Ton sofort, und bekam gute Freunde.

Im Chatroom:

Monica: Hallo Benjamin! 

Benjamin: Hallo Monica! 

Monica und Benjamin gleichzeitig: Ich liebe dich! 

Benjamin beendete zu seinem Computer zu sitzen, und bleiben Monicas Liebste, und sie sind jetzt ein glückliches Paar.

 

 

 

 

Hadde vært kjempebra for meg om noen hadde gadd å rettet dette, føler jeg sliter veldig med tysken min... :/ Så håper noen kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...