Fred7555 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hei. Har Indiana Jones 1,2 og 3 på film, men de er ISO-filer. De funker ikke med SMplayer, Media Player Classic eller Windows Media Player I VLC funker ikke lyden, og man kan ikke velge play, scene selection osv. på menyen i filmen. I KMPlayer funker lyden, men ikke å velge play osv, så filmen får aldri startet. Hvis jeg hopper videre i filmen, bare hopper den enten helt til slutt eller helt til starten igjen. Noen som vet hvordan jeg får spilt filmen så sen funker? Takker på forhånd Lenke til kommentar
titbit Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Bank ISO-fila inn i daemon-tools å se om det fungerer. Problemet høres uansett litt underlig ut, da VLC pleier å ete ISO-filer lett, men er da i det minste verdt et forsøk.. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Iso filer et et "image" av en eller flere filer. Normal brennes iso filer til enten CD eller DVD, så du må ha et brenner progam for å brenne filene eller legge dem på en virtual disk på hard disken din. Et annet program du kan bruke er Isobuster eller siste versjon av Winzip som tillater deg å se/pakke ut filene i et iso image. Lenke til kommentar
titbit Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 VLC klarer fint å åpne ISO-filer hvis den inneholder feks en avbildning av en DVD-film. Daemon tools er den desidert beste "drive simulatoren" som er å få, denne vil få datamaskinen din til å to at du har putta inn en DVD med film på, og dermed oppføre seg som om du har satt en hvilken som helst DVD-fil i det optiske drevet på maskinen. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Nå har jeg lastet ned Deamon Tools, men sliter litt. Hvordan får jeg den til å spille av filmen, eller late som om det er en DVD eller hva den skal? Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Hei, jeg bare åpnet ISO-filen i WinRar, og kopierte Video_TS på skrivebordet, så funket det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå