turak Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg bruker da en gammel version 1.1.1 eller lignenede, så har en limit på noen få hundre, men jeg MÅ ha de SMS'ene jeg har, noe som gjør det UTROLIG vanskelig for meg nå, siden jeg ikke kan slette, å dermed ikke kan mota ... HJELP FORT PLEASE! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har aldrig helt skjønt hvorfor noen må ha alle de siste titusen meldingene sine. Selv sletter jeg det meste av meldinger, så lenge jeg har lest dem. Får dere noen gang bruk for alle disse meldingene, til noe som helst? Lenke til kommentar
turak Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Sync og oppdater. Jailbreak, made in the states. Har aldrig helt skjønt hvorfor noen må ha alle de siste titusen meldingene sine. Selv sletter jeg det meste av meldinger, så lenge jeg har lest dem. Får dere noen gang bruk for alle disse meldingene, til noe som helst? Jeg trenger bare noen få av meldingene, men dessvere kan man ikke bare beholde "en" å slette resten.. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Stemmer det .. Test BiteSMS. Skal la deg slette en enkelt SMS. Edit: Jah .. Den var vist bare til 3G/2.0 den .. Har ikke noe spesiell erfaring med iphone, men er det ikke en mer eller mindre enkelt jobb i dag og oppdatere og jailbreake på nytt? Endret 15. mai 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
turak Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Takk, skal sjekke. Dette er såklart og et hinder siden jeg ikke kan oppgradere fra 1.1.1 og jailbreake den uten at alt blir slettet. Lenke til kommentar
turak Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Stemmer det .. Test BiteSMS. Skal la deg slette en enkelt SMS. Edit: Jah .. Den var vist bare til 3G/2.0 den .. Har ikke noe spesiell erfaring med iphone, men er det ikke en mer eller mindre enkelt jobb i dag og oppdatere og jailbreake på nytt? Er ganske enkelt, er bare og bruke et programm, men alt du har på iphone forsvinner så vidt jeg forstår. Lenke til kommentar
nick122147 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 sync i itunes, da lages en backup av alt på telefonen. oppdater så til 2.2. og sync tilbake så har du alle gamle sms og mulighet for veldig mange flere. tror at maks var 1000 på gammel firmware, og på ny er det 100000 eller noe sånnt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Har aldrig helt skjønt hvorfor noen må ha alle de siste titusen meldingene sine. Selv sletter jeg det meste av meldinger, så lenge jeg har lest dem. Får dere noen gang bruk for alle disse meldingene, til noe som helst? Jeg trenger bare noen få av meldingene, men dessvere kan man ikke bare beholde "en" å slette resten.. Hvis det er så få meldinger kan det ikke være vanskelig å skrive de på PC'en manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå