øl_i_tastaturet Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Noen som har lyst å dele sine tips og erfaringer ved oppkjøring med bil? Jeg skal kjøre opp i juli og er så himla nervøs for å stryke. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Kjører opp neste fredag, så sliter med de samme nervene. Hehe Tips jeg har fått: ta det rolig.. Og for all del, SI ifra hvis du gjør en feil. Sensoren ser det uansett, om du viser at du selv var oppmerksom på det så kan det nesten slå positivt ut. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Kjører opp neste fredag, så sliter med de samme nervene. Hehe Tips jeg har fått: ta det rolig.. Og for all del, SI ifra hvis du gjør en feil. Sensoren ser det uansett, om du viser at du selv var oppmerksom på det så kan det nesten slå positivt ut. Det har jeg faktisk ikke tenkt på, takk for tipset. Får bare håpe jeg ser feilene jeg eventuelt gjør. Endret 15. mai 2009 av Bjørshol Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Vi har en tråd om akkurat dette i trafikk-kategorien vår under Bil, båt og motor. Direktelenke. Denne tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg