Gå til innhold

Killing Floor - Snakketråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått inn et par timers spilletid nå og syns faktisk dette er hakket bedre enn L4D. Om det har noen lagtidsappel gjenstår å se, forhåpentligvis kommer det bra oppdateringer/mods.

Hvis noen har lyst til spille er steam id'n min: Chiasm

Lenke til kommentar

Må innrømme at dette spillet overrasket positivt.

Jeg antar det ville vært naturlig å sammenligne med l4d, men de to spillene er nesten så forskjellige at det blir vanskelig, men alikevel, store pluspoeng for meg:

1. Mer realistisk våpenhåndtering. Ikke noe crosshair, skal du skyte må du bruke ironsights. Hvilket gir en utrolig mye bedre spillopplevelse.

2. Høyere vanskelighetsgrad. Har enda ikke klart å kjøre igjennom en eneste level på i det hele tatt normal, the patriarch er en ond jævel. I tilegg finnes det hard (hvor jeg ikke engang har kommet til sistelevelen) og insane.

3. Perks. Perks (dvs du 'levler' på en måte en spesiell skill) gir spillet utrolig mye igjenspillbarhet fordi selv om du spiller en level for n'te gang så kommer du nærmere og få en ny perk level, som gjør spillern din enda bedre til neste gang.

4. Mer et horrorspill. Fiendene er skumle, jævlige, og det flyter over av involler. woo.

Lenke til kommentar

ja, selfølgelig, det er jo HELT(??!) normalt at DU går til zombiene, de sitter og griller grillpølser mens vi er på vei vet du -_-

L4D er så veldig, ja hvordan skal du si det: "FØLG DENNE VEIEN HELT FREM TIL MÅL".

Det er typen spill L4D er, mens KF er mer survival, du må ha ordentlig teamwork.

Lenke til kommentar

Spillet er dritfett. Hadde det ikke vært for Flesh Pounders så hadde dette vært altfor lett :D

Og JA, Patriarch er en hard jevel.

Det jeg synes er mest overraskende er hvor bra slow-motion har blitt laget. Til og med i multiplayer! :O Ingenting er mer awesome enn å Secondary avfyre Double-barrel Hunting shottyen mens det er slow motion. SPESIELT i hodet på en sint sagmann eller en kjøtt-denger

Lenke til kommentar

Haha, agreed. Sistemann på laget, blodrød skjerm. Avfyrer de to siste skuddene fra hagla, flipper opp doble deagles og bunner magasinene mot the oncoming horde. Før man på heroisk måte avslutter det hele ved å kaste en granat på sine egne bein. Alt i verdens herligste slow motion. :D

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
For de som har problemer med connection til server prøv dette:

Gå til Steam/Steamapps/common/killingfloor/system/ og slett killingfloor.ini

Gå derreter inn i spillet og trykk på settings, så går du til der du kan velge "dynamin Netspeed" sørg for at denne er av.

Gjør Begge disse 2, og det burde gjøre en liten forbedring, det gjorde det på meg.

Har problemer med at spillet fryser etter 30 sek.

Alle zombiene og spillerne som går, de fortsetter fremover og de som sto stille står fortsatt stille.

Før jeg slettet killingfloor.ini tok det ca 10 sek før dette skjedde, nå tar det ca 30 sek.

Kjøpte spillet for noen timer siden...

Noen som vet hva som kan være årsaken? :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har samme problem med at 15sec etter jeg har joinet en game så blir jeg disconnectet. Har googlet ræven av meg. Men finner ikke ut av det :( . Har prøvd det som blir sagt her i tråden. men skjedde ikke noe forandring : / noen som har peiling?

Endret av NinjaGisle
Lenke til kommentar
I L4D går du jo til fienden, her kommer den fra alle retninger.. hater å plutselig få en på nakken (skjedde minst en gang i løpet av de 10 minuttene har har spilt spillet, ja hatet det)

ja, selfølgelig, det er jo HELT(??!) normalt at DU går til zombiene, de sitter og griller grillpølser mens vi er på vei vet du -_-

L4D er så veldig, ja hvordan skal du si det: "FØLG DENNE VEIEN HELT FREM TIL MÅL".

Det er typen spill L4D er, mens KF er mer survival, du må ha ordentlig teamwork.

Dere kan jo alltids prøve survival mode på L4D, så slipper dere å gå ^^

Lastet ned spille til helgen pga gratishelg og må si jeg ble både positivt å negativt overasket. Liker godt samarbeiding, muligheten til å barrikadere seg inne med de fordelene og ulempene det gir og perk's var også en artig detalj.

Likte ikke helt grafikken, uten at den helt ødela spillopplevelsen altså. Men er mye bar hud som sjeldent ser ekte ut animert, og spillet var ganske lite (uten mods altså), og jeg liker spill som har historie selv om det ikke er et krav.

Må si jeg syns det var moro og spille et par dager, men blir vell nok med L4D og demoen til L4D2 foreløbig. Kanskje når det kommer under hundrelappen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...