Konkulf Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Her kan dere diskutere alt om og rundt Killing floor Litt info om spillet (Engelsk): Killing Floor is a Co-op Survival Horror FPS set in the devastated cities and countryside of England after a series of cloning experiments for the military goes horribly wrong. You and your friends are members of the military dropped into these locations with a simple mission: Survive long enough to cleanse the area of the failed experiments! - Cooperative gameplay for up to six players against multiple waves of specimens. - Persistent Perks system, allowing players to convert their in-game achievements into permanent improvements to their character's skills and abilities. - Over 40 Steam Achievements, including "Dignity for the dead" for killing 10 enemies feeding on dead teammates' corpses and "Hot Cross Fun"for finishing off 25 burning enemies with a Crossbow. - Slow-motion "ZED-TIME" to better watch those crucial and violent creature deaths, even in multiplayer. - Solo game mode for offline play. - Nine different monster types trying to eat your face off, armed with everything from teeth and claws, to chainsaws, chain-guns and rocket-launchers. - 12+ weapons for the players to chose from, ranging from knives and fire-axes to pump shotguns, rifles and a flamethrower. - Equip your team with welders, medical tools and body armor to help your odds of survival. - Choose which Perks to play with to best balance out your co-op team against the horrors. - Open, non-linear play areas: choose when and where to fight — or run; weld doors closed to direct the monster horde down alternate corridors. - Fully-configurable, allowing players to change the difficulty level, number of creature waves, or even set up their own favorite waves of monsters. - Support for Steam Friends and other Steamworks features. - Includes SDK for the creation of new levels and mods. __________________________________________________________________________________________ Nå er det bare å diskutere ! Endret 15. mai 2009 av Xerius987 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Prisen på spillet hos steam er nå 17,99€ som er rundt 200kr. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Prisen på spillet hos steam er nå 17,99€ som er rundt 200kr. Løp og kjøp! Ikke løp og kjøp, det kostet 13,99€ helt til i dag. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Det var jo fordi 13,99€ var prisen hvis du kjøpte spillet før release. Og en ting til, Killing floor er den som har solgt mest de siste dagene. Den er nummer 1 på "top Sellers" på steam. Kommer ut med en gameplay Video i HD om noen få minutter. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 her har dere en liten gameplay video jeg har laget i HD: Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Lurer litt på det spillet her, men åssen er det i forhold til Left 4 Dead som jeg for tiden elsker? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg syns spillet er en god del bedre enn L4D, i L4D føles alle banene helt like ut bare de ser forskjellige ut. KF er også MYE vanskeligere, og den har jo en SDK, så folk kommer sikkert til å lage Mods og maps til detta spillet. Spillet er jo fortsatt helt nytt så den trenger jo litt småfiksing, men alt sånt fikses i updates. Dette spillet er verdt de 200 kronene du betaler! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Er det bare multiplayer, eller er det noe singleplayer (også story mode?) også? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Du kan spille solo (helt alene) eller med botter, og seff online da. Men nei, ikke noe story mode. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Begynner å bli møkk lei dette. Når jeg joiner en server så tar det 30 sec så stopper det opp, som om jeg mister tilkoblingen. Hverken router eller firewall sier noe om at det blir blokkert. Alle tenkelige porter er åpen og NAT er aktivert på min pc. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Funker det om du prøver å connecte til serveren etterpå? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Så ut som en slapp versjon av L4D... Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 For de som har problemer med connection til server prøv dette: Gå til Steam/Steamapps/common/killingfloor/system/ og slett killingfloor.ini Gå derreter inn i spillet og trykk på settings, så går du til der du kan velge "dynamin Netspeed" sørg for at denne er av. Gjør Begge disse 2, og det burde gjøre en liten forbedring, det gjorde det på meg. Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Så ut som en slapp versjon av L4D... Eller er det motsatt? ^^ Killing Floor er i bunn og grunn en mod til UT2k4, og kom ut i 2005 (Tror jeg det var) / edit: Ja Wiki Etter å ha spilt dette nå i snart 12Timer siden det kom, ifølge steam. Så syntes jeg "gameplaywise" dette er mer moro en L4D. Men likevel så er det noe som ikke helt stemmer, noe jeg ikke kan sette fingeren på, men tror det blir bedre etterhvert. Endret 16. mai 2009 av l0Ff Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det spillet sugde. Mer våpen enn i L4D, men å drepe zombier å "følge" etter dama som bytter butikk hele tida blir bare dumt.. Med story kunne det blitt bra. Hadde likt noe alla Land Of The Dead.. Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Kjøpte det i går da jeg er stor fan av L4D. Var litt kjipt å spille alene, tenker jeg setter det på vent til jeg får overtalt noen venner til å kjøpe det. Forresten, er det separate perks for single og multiplayer, eller fungerer de jeg får i single også i multi? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Tror de du får i single også funker i Multi. jeg syns det med at hu dama bytter butikk hele tiden var en smart ting, du bruker mer av mappet. Det er ikke sånn som i L4D at det på magisk vis er en haug med ammo/våpen/Health Packs osv. I L4D følger du EN vei som du må følge for å komme i mål, mens KF bruker nesten hele det svære mappet. Føler ikke man har så mye "frihet" i L4D som i KF. og en ting til, dere som vil ha en å spille med, Legg meg til da vel! Steam id: Oyvind110 Mvh Xerius987! ^^ Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Greit nok at du bruker mer av kartet.. men kunne i det minste vært forskjellige folk i hver butikk.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Kjedelig at det popper opp et magiskt rødt "lys" som leder deg til traderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå